Deleted member 122304
Mutta jos se pyllistely ei kiinnosta niin ei se varmsti ihan kivaa ole mennä lavalle? :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shortsisarjan jätkät on järjestäen huolitellummassa kunnossa väreineen kuin muissa sarjoissa.Mitä mieltä oot shortsisarjasta? Ja joko oot kattonu true detectiven toisen tuotantokauden? Jos oot niin mitä pidit?
Taisit olla Colin Farrell fani? Parasta antia tossa kaudessa imho.En ole vielä aloittanut Detectiveä.
Pyllistelykuvista mitä postaa Pakkikselle,voisi päätellä ihan muuta.Mutta jos se pyllistely ei kiinnosta niin ei se varmsti ihan kivaa ole mennä lavalle? :D
Täällä on tullut jo sitä että kierrät'isitte etelä-suomea. Miten olis myös tonne pohjoisen suuntaan, kun sieltä tuntuu kovia bodareita tulevan. Suomessa ei taida kyllä olla samalla tavalla "pyhiinvaelluskohteita", kuten mutant on a mission- sarjassa oli, mutta tähän tyyliin.Me kelataan uutta lisäformaattia, jossa on koko poppoo, minä, Utti ja Peter. Koitetaan miettiä miten saatais uudenlainen juttu aikaan porukalla.
Utti järkkää treeninsä niin, että pääsee meidän kakkostreenin aikaan aina paikalle.Oli kyllä hauska wlogi tuo E146 pitkästä aikaa :D Treenako Utti teidän päivärytminne mukaan vai oletteko te joutuneet menemään salille keskellä yötä, kun Utilla on tuo pidempi vuorokausi ?
Millaisen uskot Suomen olevan 5 vuoden päästä?
Täällä on kuten Ruotsissa, kaupunginosia, joissa autot palaa, eikä sinne natiivit uskalla mennä.Millaisen uskot Suomen olevan 5 vuoden päästä?
Mulla on ollut pitkään iPad mini, mutta en ole sillä mitään tehnyt sen jälkeen kun Touaregin vaihdoin pois enkä enää niitannut sitä konsoliin. Joten tuskin hommaan kun en käyttöä keksi.
Mä olisin taas ollut kiinnostunut IPad Air kakkosesta, (sellaista Mikellä ei ilmeisesti ole) jos Mike olisi ollut halukas luopumaan siitä.Kuinka monella rahalla luovut tuosta, vai onko jo lähetenyt muualle?