Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Musclemecca näyttää streamin.

image.webp

Onko Seinäjoella päin mitään saleja jos käytäis maakuntakierroksella tekemässä Wlogia?

Kun seuraava 10 videon sarja loppuu, niin kuvatkaa talvella sarja, missä käytte 10 eri salilla etelä-suomen alueella. Vaatii toki aikaa, rahaa ja kiinnostusta. Strike team sweden on the road.

Googlesta piti etsiä koneelle taustakuvaa, ja ajattelin että Mikeltä varmaan löytyisi jotain nättejä kuvia, mutta löysinpäs Bulkkimiken kuvan sen sijaan :D

BulkkiMike
katso liitettä 129962

On mies melko paksussa kunnossa, mahtaako olla korkein painolukema koskaan ? Mikä mahtoi vuosi olla ?
Tota enempää en tosiaan ole koskaan painanut ja olo oli aika hirvee. Vetelin drolleja ja hyvä kun käveleen pääsi kun oksetti ja alaselässä kamala paine.

Me kelataan uutta lisäformaattia, jossa on koko poppoo, minä, Utti ja Peter. Koitetaan miettiä miten saatais uudenlainen juttu aikaan porukalla.
Strike Steam Sweden kotimaan kiertue, esim. 10 kaupunkia ja aina sen kaupungin tunnetuin bodari mukana.
Tamprereella Bull, jne.

Bullin kanssa ollaan jo sovittu, että me mennään sinne treenaamaan Bullin treeni ja Bulli tulee tänne vetään meidän treenin. Sikäli hassua miten kaikkeen tottuu. Oon ite tilanteessa, että pääsen treenaamaan kenen tahansa Suomen huipun kanssa vain sopimalla päivän. Mutta ei vain tule toteutettua.

Me kelataan uutta lisäformaattia, jossa on koko poppoo, minä, Utti ja Peter. Koitetaan miettiä miten saatais uudenlainen juttu aikaan porukalla.
Kierrätte Suomea vaikka kymmenen kaupungin verran ja otatte jokaisessa kaupungissa teidän oppiin jonkun aloittelijan jonka on täytynyt voittaa esimerkiksi jossain arvonnassa paikka itselleen. Siinä hyötyy Fast ja nuoret kehonrakentajat.

Iso käsi tästä! Ei siis pelkästään tuosta Mike-Peter-Utti -kombosta missä on erinomainen ja kiinnostava porukka kasassa vaan myös siitä, että kehittelette koko ajan jotain uutta. Faneilla on jatkuvasti jotain mitä odottaa. :)

Bullin kanssa ollaan jo sovittu, että me mennään sinne treenaamaan Bullin treeni ja Bulli tulee tänne vetään meidän treenin. Sikäli hassua miten kaikkeen tottuu. Oon ite tilanteessa, että pääsen treenaamaan kenen tahansa Suomen huipun kanssa vain sopimalla päivän. Mutta ei vain tule toteutettua.

Kuulostaa erittäin hyvältä idealta;)

Mike, mikä estää miestä lähteä kisadieetille? Tässä kun on katellu kohta kisaavien kuvia ja sun selkä kuvaa instasta ja muita sun kuvia, olis varmasti annettavaa lavallakin? Sulla kun aikaa on ja ilmeisesti sulla ei ole ongelmaa jos tarvii ruuat pitää niukalla..

Mike, mikä estää miestä lähteä kisadieetille? Tässä kun on katellu kohta kisaavien kuvia ja sun selkä kuvaa instasta ja muita sun kuvia, olis varmasti annettavaa lavallakin? Sulla kun aikaa on ja ilmeisesti sulla ei ole ongelmaa jos tarvii ruuat pitää niukalla..

Vastaan puolesta, et aika monesti/monessa paikkaa tainnut ilmoittaa, ettei löydy intoa lavalle nousemiseen. Oikaise toki Mike itse, jos oon ymmärtäny väärin jotain.

Mike, tunnistatko itsesi? :
Eiks tossa ole vähän kusahtanut hattuun sanojen mukaan? Enkä kyllä siltä osin tunnista itseeni.

Mun pitäis kerätä massaa eka reilusti lisää ja sitten vasta katsoa mihin tällä rakenteella mennään. Ja en ole kasvamassa kamalasti tässä. Eikä ihan kamalasti edes kiinnosta pyllistellä lavalla. Oon nyt noita hiilareita mussuttanut enemmän ja paino on siihen satasen pintaan jäänyt. Joten en mä saa hiilareilla rasvaa kerättyä. Puolitan kohta joka aterian hiilarit ja siirrän osan intrahiilariksi kun sitä en tietoisesti ole käyttänyt. Katotaan sitten 5 viikon ajan mitä tapahtuu. Pointti tässä oli herätellä kroppa toimimaan isommalla safkamäärällä ja olenkin riisiä vedellyt reippaasti, samoin mannaa ja kauraa. Tein myös maitokokeiluja tiputtamalla maitotuotteita pois jossain vaiheessa kokonaankin, mutta sillä ei ole mulle mitään vaikutusta, joten voin maitotuotteita vetää ihan rauhassa laktoosittomana. Kaloreita en ole laskenut. Proteiinia koitan saada joka aterialla 30-50g.

Eiks tossa ole vähän kusahtanut hattuun sanojen mukaan? Enkä kyllä siltä osin tunnista itseeni.

Mun pitäis kerätä massaa eka reilusti lisää ja sitten vasta katsoa mihin tällä rakenteella mennään. Ja en ole kasvamassa kamalasti tässä. Eikä ihan kamalasti edes kiinnosta pyllistellä lavalla. Oon nyt noita hiilareita mussuttanut enemmän ja paino on siihen satasen pintaan jäänyt. Joten en mä saa hiilareilla rasvaa kerättyä. Puolitan kohta joka aterian hiilarit ja siirrän osan intrahiilariksi kun sitä en tietoisesti ole käyttänyt. Katotaan sitten 5 viikon ajan mitä tapahtuu. Pointti tässä oli herätellä kroppa toimimaan isommalla safkamäärällä ja olenkin riisiä vedellyt reippaasti, samoin mannaa ja kauraa. Tein myös maitokokeiluja tiputtamalla maitotuotteita pois jossain vaiheessa kokonaankin, mutta sillä ei ole mulle mitään vaikutusta, joten voin maitotuotteita vetää ihan rauhassa laktoosittomana. Kaloreita en ole laskenut. Proteiinia koitan saada joka aterialla 30-50g.

Höpöhöpö, sulla oli tarvittavat massat jo vuosia sitten, kun sillä Mentulan dieetillä vetelit. Ja mieti sun ympärys mittoja, ei o mitään paikkaa mihin tarvis massaa. Oot kuitenkin koko ikäsi treenannut ja nyt viime vuodet panostanu enemmän, saattaa sitten vituttaa jos keinutuolissa miettii et olisko kuitenki pitäny käydä lavalla kääntymässä!

Back
Ylös Bottom