Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Penkkasin lähinnä, maasta olen vetänyt kuukauden verran.Olitko Mike nuorempana kova kyykkäämään ja vetämään maasta vai keskityitkö enempi vain penkkiin?
Ja mitä maahanmuutto asioihin tulee niin täysin samoilla linjoilla Mike sun kanssa
Muutamia bugeja lukuunottamatta meni hyvin siirto.En oo vähään aikaan käynyt täällä. Mahtavasti parantunut foorumi + etusivu. Hyvää duunia!
En muista pelasko Wowia vielä.Wowiakö se heinonen pelailee vai mitä?
Wowiakö se heinonen pelailee vai mitä?
Ymmärtääkseni tuota Final Fantasy XIV: A Realm Reborn JRPG/MMO:ta pelailee tällä hetkellä, ja ihan PC:llä.Eikös se Heinonen Lollia pelannut?
Mitä mieltä Mike on etu- & takareisien treenaamisesta KOVAA samassa treenissä ? Teillä ainakin taitaa olla aina painotettu näistä toista ? Epäsuoraa rasitusta tietysti tulee melkein poikkeuksetta, riippuu mitä liikkeitä käyttää.

Ja mitenkäs tärkeää on volyymi jaloille natikkareenaajalla? Paljon on tullut foorumeita lueskeltua ja viteoita katseltua ja helvetin moni painottaa sitä, että kintut kasvaa parhaiten kovalla volyymillä. Riippuu kai tietty yksilöstä, mutta kai tässä jotain perää on?Mitä mieltä Mike on etu- & takareisien treenaamisesta KOVAA samassa treenissä ? Teillä ainakin taitaa olla aina painotettu näistä toista ? Epäsuoraa rasitusta tietysti tulee melkein poikkeuksetta, riippuu mitä liikkeitä käyttää.
Ja mitenkäs tärkeää on volyymi jaloille natikkareenaajalla? Paljon on tullut foorumeita lueskeltua ja viteoita katseltua ja helvetin moni painottaa sitä, että kintut kasvaa parhaiten kovalla volyymillä. Riippuu kai tietty yksilöstä, mutta kai tässä jotain perää on?
Saa olla kyllä melko tyhmä sponsori, joka näkyvyyden estäisi ja tässä ei semmoisesta ole kyse. Tässä on kyse vain arvostuksesta, kun muut kisaajat tulevat ulkomailtakin tänne, niin ne tulee kun haluavat mun kuvattavaksi. Olen Mikalle selvästi itsestäänselvyys, jota käytetään silloin kun itelle sopii. Mut ei enää.Tohon Mikaan liittyen,mä vähä luulen että sponsori taitaa määräillä missä kuvia julkaistaan ja kuka kuvaa.Mitä lähenpänä kisat on sitä tiukemmat on määräykset,ehkä sen sanominen kaverille päin naamaa on vaikeata.Ikävä juttu,mutta firmat kilpailee ja nä ihmiset edustaa niitä ja heitä käytetään markkinoinnissa.
Kyllä ne voi yrittää vetää kovaa, mutta aika hankalaa on saada todella tehokkaasti kummatkin finaaliin samassa treenissä. Pelkästään etureisien treenaaminen on hirveen raskas taakka kropalle ja palautumiselle. Laittaisin ne takareidet melkein ennemmin selän kanssa.Mitä mieltä Mike on etu- & takareisien treenaamisesta KOVAA samassa treenissä ? Teillä ainakin taitaa olla aina painotettu näistä toista ? Epäsuoraa rasitusta tietysti tulee melkein poikkeuksetta, riippuu mitä liikkeitä käyttää.
Pidemmillä sarjoilla jalat hyvin monella reagoi paremmin, lienee johtuvan siitä, että siinä käytetään pienempiä painoja jolloin apulihakset eivät niin kovasti ole mukana. Volyymi taas on sanana vähän hämäävä, koska onhan sekin kovaa volyymia jos tehdään 40x8 suoria sarjoja.Ja mitenkäs tärkeää on volyymi jaloille natikkareenaajalla? Paljon on tullut foorumeita lueskeltua ja viteoita katseltua ja helvetin moni painottaa sitä, että kintut kasvaa parhaiten kovalla volyymillä. Riippuu kai tietty yksilöstä, mutta kai tässä jotain perää on?
Pääkoppa on pullonkaula jalkatreeneissä. Kivunsieto ja itsensä ylittäminen kerta toisensa jälkeen on vaikeaa. Siellä on aina voimavaroja tehdä kovempaa, mutta niiden voimavarojen käyttäminen maksimaalisesti vaatii kovaa päätä. Mitä lähemmäs pääsee, sitä tehokkaampaa treenaaminen on. Jaloissa tämä korostuu, koska niiden treenaaminen on kaikista ilkeintä.Toi jalkojen treenaaminen on meikän mielestä ainakin aika pitkälti pääkopasta kiinni. Mitä enemmän "hyvänlaatuista" kipua pystyy sietämään, niin sitä enemmän ne jalat yleensä kasvaa. Ainakin siis mitä ite on tullut huomattua.. Ja tätä ei ihan taida moni saavuttaa sillä normi 6-8 toiston sarjoilla.
En ole tutustunut, mulla on iPad mini, mutta en ole sitä juurikaan käyttänyt, se on mukana vain ulkomailla.Mitäs mieltä Mike on iPad 3 ministä, 64Gt olisi mahdollisesti hankinnassa ?
Tavoitteita on, mutta en voi sanoa niitä kun siitä joku vetää taas herneet. Täällä on taas herneiden vedon MM-kisat meneillään, niin rauhotetaan tilannetta ja koitetaan miellyttää hetki kaikkia.
.Vastaus hyväksytty!Tavoitteita on, mutta en voi sanoa niitä kun siitä joku vetää taas herneet. Täällä on taas herneiden vedon MM-kisat meneillään, niin rauhotetaan tilannetta ja koitetaan miellyttää hetki kaikkia.