Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika katkeraa tekstiä. Muista ottaa huomioon, että kaikilla ei ole halukkuutta katkaista ihmissuhteita tyttöystävään/alle vuoden ikäiseen lapseensa viettääkseen aikaa sun kameran edessä. Diettikin varmasti tuntuu vaikeammalta, kun joutuu töitäkin tehdä, eikä tienaa elantoansa pelkillä sponsorirahoilla.Mä selitin miksi kuvia ei tule, Mikaa ei saa kameran eteen eikä Podcastia tekemään vaikka kuinka vokottelisin. Kyllä se kerkee muihin kuvauksiin näköjään ihan hyvin, joten kiire ei ole syy. En ole puhunut mitään paskaa, vaan pelkkää faktaa. Ja mitä perseennuolentaan tulee, niin kuin syvällä sun kieli on Nyyssölän perseessä tällä hetkellä?
Mitä täällä selitetään? Kuka nyt herranjumala kuvauksien takia tyttöystäväänsä jättäisi? Tai mikä lapsi? Tunnin kuvaukset yleensä kestää, siinä on parisuhde aika huonossa hapessa jos siitä poikki menee.Aika katkeraa tekstiä. Muista ottaa huomioon, että kaikilla ei ole halukkuutta katkaista ihmissuhteita tyttöystävään/alle vuoden ikäiseen lapseensa viettääkseen aikaa sun kameran edessä. Diettikin varmasti tuntuu vaikeammalta, kun joutuu töitäkin tehdä, eikä tienaa elantoansa pelkillä sponsorirahoilla.
Helvetin syvällä, voin meilken maistaa vanhan kanan ja riisin reektumin peräseuduilla. Mielestäni et vain toiminut miten kaverin kuuluisi toimia. Itse en mielelläni turhaa draamaa aloita, varsinkaan netissä, missä se on kaikkien luettavissa. Enough said, no hard feelings.Mä selitin miksi kuvia ei tule, Mikaa ei saa kameran eteen eikä Podcastia tekemään vaikka kuinka vokottelisin. Kyllä se kerkee muihin kuvauksiin näköjään ihan hyvin, joten kiire ei ole syy. En ole puhunut mitään paskaa, vaan pelkkää faktaa. Ja mitä perseennuolentaan tulee, niin kuin syvällä sun kieli on Nyyssölän perseessä tällä hetkellä?
Taistelupioneeri joo. Eli sodassa räjäyttelen paikkoja ettei vihulainen pääse etenemään. Eli pysykää kaukana musta.
94 menin ja 8kk olin vai mitä se silloin oli se lyhempi.
Olin Oulussa puolet ja Kajaanissa puolet, TALVELLA. Eli oli vitun kylmää ja pimeetä.

Kertaamassa en ole vielä kertaakaan ollut.Mustalippu yhdistää.![]()
Kertaamassa en ole vielä kertaakaan ollut.
Ei kyllä kamalasti, alle 10 tonnia.Paljos sulla Mike tulee vuodessa ajettuja kilsoja noin about?
Sain sen kirjeen, mutta siinä ei eritelty mitään. Ihan yleinen info oli.Et oo paljosta jääny paitsi. Ootko saanu sodanajan tehtävän tietoos?
:D hyvää läpyskää taas kerran uudessa wlogissa. Onko mike expossa kuvailemassa taas lokakuussa?Tommi ainakin treenais samalla tyylillä ja on tottunut treenaamaan volyymia.Ja saanen ehdottaa Tommi Heinosta vieraaksi mahdollisiin tuleviin podcasteihin tai vaikka mukaan reeneihin!
Wowiakö se heinonen pelailee vai mitä?Jatko-osaksi pelisessio Tommin kanssa :D