Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

En mä sentään tekstareita tänne julkiseksi laita. Ja kun kerran olen kuvaukset hölmönä mennyt lupaamaan täällä, niin nytpä on vastaus, ei ole tulossa kun sulla ei aikaa siihen ole. Pitää kysyä Alonalta millä porkkanalla se sut houkutteli tossa kiireessä Poselandin haastatteluun. Miten ihmeessä se onnistui. Harmittaa sikäli, että hyvä malli ja hyvät ideat, mutta ei vain onnistu vaikka oikeesti onnistuis ihan saatanan helposti.

En mä sentään tekstareita tänne julkiseksi laita. Ja kun kerran olen kuvaukset hölmönä mennyt lupaamaan täällä, niin nytpä on vastaus, ei ole tulossa kun sulla ei aikaa siihen ole.
Todistin tuolla että olin kiinnostunut kuvauksista. Sinä väität täällä ihan toista ja valehtelet ihmisille. Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua siellä. Livenä sä et edes tervehdi mutta täällä netissä sä uhoat kuin joku mielipuoli.

Jätkät hei, ottakaa nyt ihan iisisti. Kavereita kumminkin ootte niin ei tämmösestä tarvihe alkaa riidellä jollain foorumilla :D sopikaa tsydeeminne ja kahtokaa sitten kuvauksia sun muuta paskanmöiskää ajan kanssa
Näinhän siis normaalit ihmiset tekevät. Et usko miten hämmentynyt itse olen tästä miken avautumisesta?!?

Tuli lievästi sanottuna kuin puun takaa.

Todistin tuolla että olin kiinnostunut kuvauksista. Sinä väität täällä ihan toista ja valehtelet ihmisille. Koita nyt hyvä ihminen rauhoittua siellä. Livenä sä et edes tervehdi mutta täällä netissä sä uhoat kuin joku mielipuoli.
Mä haluan kuvata, ei mua kiinnosta onko joku kiinnostunut jos mitään ei kuitenkaan tapahdu. Ja mä en valehtele mitään. 2 kuukautta on edellisestä podcastista aikaa ja kuvauksista helvetisti enemmän. Ja tämän aikaa olen kuten tossa tekstarin pistit, ehdotellut, kysellyt, muistuttanut. Ei ole tullut uusia pätkiä. Ja sun tervehtimiset on selän kääntämistä tämän päivän perusteella. Viimeksi mä tulin respasta vartavasten juttelemaan kun olit crossarilla. Eli ei nyt höpötellä mitä sattuu.

Sanot vain suoraan tässä nyt näille kyselijöille, ettet kerkee mun kuvauksiin, niin ei tartte enää vastailla jatkossa. Turha siinä mitään jeesusta on leikkiä kun en minäkään leiki, mä vain haluun duunaa jotain siistiä.

no huh huh tätä miken vuodatusta. Mistähän kenkä oikeesti puristaa? Yksin oli jumpilla? Onko wilenius jättäny ja siksi kiukuttaa?
On varmaan sun mielestä tosi asiallista toi? Kuten sanoin, haluan tehdä siistejä ideoita kuvauksien osalta. Mutta selvis jo, että et kerkee, joten se siitä. Harmitti kun lupasin ja sitten kysellään perään, eikä ole kiva lupauksia feidaa kun ei musta johdu.

On varmaan sun mielestä tosi asiallista toi? Kuten sanoin, haluan tehdä siistejä ideoita kuvauksien osalta. Mutta selvis jo, että et kerkee, joten se siitä. Harmitti kun lupasin ja sitten kysellään perään, eikä ole kiva lupauksia feidaa kun ei musta johdu.
Asiallista? Kuka tässä on koko ajan ollut asiaton? Valehtelit jengille, ettei mua kiinnosta. Kiinnostaminen ja kisadieetillä ajan vähyys on kaksi täysin eri asiaa. Sä kirjoittelet täällä alatyylisesti minusta, kiroillen kuin moukka ja rakennat musta aika epäasiallista kuvaa ihmisenä. Sä käyttäydyt kuin pikku lapsi jota kiukuttaa. Peräänkuulutan käytöstapoja. Annat loppujen lopuksi melkoisen junttimaisen kuvan itsestäsi ja luonteestasi.

Asiallista? Kuka tässä on koko ajan ollut asiaton? Valehtelit jengille, ettei mua kiinnosta. Kiinnostaminen ja kisadieetillä ajan vähyys on kaksi täysin eri asiaa. Sä kirjoittelet täällä alatyylisesti minusta, kiroillen kuin moukka ja rakennat musta aika epäasiallista kuvaa ihmisenä. Sä käyttäydyt kuin pikku lapsi jota kiukuttaa. Peräänkuulutan käytöstapoja. Annat loppujen lopuksi melkoisen junttimaisen kuvan itsestäsi ja luonteestasi.
No vaikka noin sitten. Toki vähän mietityttää miten tää dieetti eroaa edellisistä kun aikaisemmin on keretty Road to GP:t ja Gymlogit tekemään. Kun valitettavasti se fakta ei mihinkään katoa, että materiaali on totaalisesti loppunut kaikilta osin vaikka olen kyllä kovasti ehdotellut. Eikä niitä kuvia ilmesty tyhjästä haukkumalla mua lapselliseksi ja moukaksi. Tarttis mennä kuvaamaan, sillai niitä tulee.

Ja fanit varmaan haluaisi matskua vielä enemmän kuin itse valokuvaaja.

Ja voin olla sulle lapsellinen käytöstavaton moukka, mut vitun kova sellainen kuvaamaan :D

Jestas!! Meinasin mennä nukkumaan kuunnellen vanhempia podcasteja, mutta tuli mieleen viimeisimmän podcastin lopputeksti jossa luvattiin palata parin viikon päästä asiaan!! Niin nyt kahden kk jälkeen ajattelin Nyyssiksen sivuilla ensin kysyä, että koskas tulee ulos, mutta tulin ensin varmistamaan täältä ja MITÄ silmäni näkevätkään!! Tulipahan tietoo miksi ei oo podcasteja kuulunu ja päätin kirjautua kertoakseni teille jätkät, että tehän ette muuten lopeta podcastejä, ettekä muutakaan yhteistyötä, koska esim itsekin aloitin saliharrastuksen noin 13 vuoden tauon jälkeen uudestaan teidän videoiden ansiosta! Ja toiseksi me fanit annetaan teille isän kädestä jos tekisitte niin :D joten nyt nukkumaan joka iikka!!

Tuli aika pitkä eka viesti tänne pakkikselle ja toivottavasti kännykällä en hirveän montaa kirjoitusvirhettä tehnyt!!

Ettehän te ny oikeesti aikuiset ihmiset voi olla tosissaan että puitte täällä jotain tollasta skismaa.. Ettehän? Tän täytyy olla sovittu slaagi, ainakin omalla isolla arvostuksella teitä kohtaan kovasti toivon niin. Vääntäkää vaikka vartti painia jos ärsyttää ja kuvatkaa se, saa varmasti yhtä paljon huomiota. Tämä on hölömöä.

Back
Ylös Bottom