Tämä ei ole vielä ollut missään lehdissä. TOIVOTTAVASTI tulee myös muualle kuin facebookkiin:
https://www.facebook.com/pages/Riku-Immonen/451149671627851#
"TÖRKEÄ PAHOINPITELY tapahtui Turun keskustassa tänään
päivällä 15.8. Fontanan vastapäätä. Paikalla oli lukuisia silminnäkijöitä ja silminnäkijälausuntoja tarvitaan poliisille. Näitkö sinä jotain? Tunnetko tekijät tai heidän seurassaan olleet nuoret pojat? Ota yhteyttä Turun poliisiin. Älkää kommentoiko kiitos, poistan kaikki.
p. 0295 440 501 (vaihde)
palaute.lounais-suomi(at)poliisi.fi
(teksti lainattu ystäväni fb-kirjoituksesta)
"Käveltiin vaimon kanssa keskustassa bussipysäkille ja huomasimme
pari tummaa kaveria potkivan maassa makavaa turkulaista poikaa.. Juoksin paikalle ja sanoin, että ette oikeasti voi potkia maassa makavaa ihmistä.. Vastaus oli neljä tai viisi lyöntiä minun päähän ja potku perään..Oikeaoppista.. Pari hammasta meni toimintakieltoon minulla, huuli turvoksissa, sormi murtunut ja kaulakoru paskana, ilman et olisin ajatellut edes jonkun lyövän. Syvästi ihmettelen, että en lähtenyt haastamaan, mutta olin niin yllättynyt ja huolissani maassa olevan pojan kunnosta, että en voinut edes toimia. Hyvä näin.
Ainut hyvä asia oli, että tilanne keskeytyi ja toivon vaan, että poika selvisi hengissä tapauksesta. Tyytyväinen myös siitä, että vaimo ei saanut suurempia osumia,vaikka hän siinä välissä myös oli."