Lukuisia!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukuisia!
Et urologi satu olemaan?Lukuisia! Mutta noin niinku julkisella paikalla päiväsaikaan jonkun suussa vähemmässä määrin.

Voi nyt jumalauta. Yläkerran jupin hoito hommas jonkun piskin. Tuolla se nyt vinkuu yläkerrassa täyttä huutoo.
Joko ne opetetaan tavoille tai sit sellasta ei oteta tälläseen kommuunikuutoon.
Kyllä se viikonloppuna näyttäisi olevan. Lauantaina saattaa olla kovapanosammunnat, mutta sunnuntaina viimeistään jos ei ennusteet hirveästi muutu.Samalla jouduin kysyyn koska on seuraava koeajopäivä KTM:llä :D
Et urologi satu olemaan?![]()
Minä törmään mulkkuihin työajallakin säännöllisen epäsäännöllisesti. Hahahaha. Hauskuusmittari meni rikki.Kikkelit vapaa-ajalla onely
Minä törmään mulkkuihin työajallakin säännöllisen epäsäännöllisesti. Hahahaha. Hauskuusmittari meni rikki.
Tästä maukkaasta letkautuksesta tulikin mieleeni, että viimeksi asioidessani laadukkaita elintarvikkeita myyvässä saksalaiskaupassa edellä olevani asiakas tokaisi myyjälle "se taitaa olla ilmanen", kun kone ei ottanut koodia heti. Niin pirun originellia, että meinasi oikeen paskat tulla housuun kun nauroin. Ette varmaan oo koskaan kuullut. Miettikää kuinka hauskasti keksitty, Damn.
Juu kai siellä on koulutus kesken. Oiskohan NAISihminen sen lopputalvesta ottanut. Eli nuori rekku vielä.Vaikka koirat viksuja onkin, ei ne nyt sormia napsauttamalla opi. Jos siellä on kato vielä koulutus kesken.
Akunnapa katkes tyvestä. Ei tarvinnut ajaa pientä lenkkiä muistellen kaiholla. Pakko se on kai mennä hakeen uus akku vielä, stana.Kyllä se viikonloppuna näyttäisi olevan. Lauantaina saattaa olla kovapanosammunnat, mutta sunnuntaina viimeistään jos ei ennusteet hirveästi muutu.
Pannaanko pussiin ? Ei tarvitse, minulla on omat kassit mukana.Ei laiteta kaikilla mausteilla että jää muillekin.
Pippelillä leikkiminen on sitten tänään kielletty.
Totaalikielto.