Rullakebeb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muistahan MIES juoda vettä!Rullakebeb.
Tässä on nyt kaksi vaihtoehtoa: Joko se oli ukkonen tai sitten joku asuu sun vessassa ?Minä olen herännyt tänään puoli kuusi jonkun tuskan parahdukseen. Kuulosti ihan ukkoselta.
Laitoin eilen tuon maisemakuvan tämän hetken työmaasta. Olen työleirillä.
Ja kyllähän minä tiedän kuka se joku oli. Ei ole mysteeri ollenkaan.
Join illalla 1,5 lasillista viiniä (uusi luomupussi, ranskalaista) niin nukuin hieman köykäisesti ja unessa olin ehkä 00:00, heräsin kun mies tuli kolmelta nukkumaan ja uudestaan 5:55 vessaan, ylös 7:40 kun lapsi, joka ei (ji-haa!) ei herännyt kertaakaan yöllä, kuten ei viime yönäkään! Tänään on salipäivä. Fiksuna ihmisenä olisin juonut viinit vasta tänään, tai huomenna.
Aah, sä oot jossain kommuunissa korvessa. Kannattaa piilottaa kirveet ja metsästysvälineet ennen kuin joku juo saunaviinaa.
Jumalauta, Instagramista on joskus hyötyäkin. Törmäsin sitä kautta helvetin hyvältä ja tehokkaalta tuntuvaan latsirunnutukseen. Huomenna vielä reippaasti jalkapäivä ja oon saanut suoritettua reissutaukoa edeltävät katumusharjoitukset viisipäiväisen punttiviikon muodossa.
Ei olla varattu noille hoidettaville viinaa. Luojan kiitos.
Anteeksi tyhmyyteni, mutta tarkoittaako latsirunnutus selkätreeniä vai onko kyseessä kenties jonkun taikasienen latinankielinen nimi ?
Ei kannata yllättyä, jos jollain on omaa evästä.