Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lomallanukkumishommat: ei tuu mittään

miley.jpg

Huomenta vaan.

Ja lomalaiset jumalauta nukkumaan tähän aikaan! Ei ole lomalaisten aika olla hereillä näin aikaisin. Tosin jos nyt on jollekin lomalaiselle tämä onkin myöhään, niin sallittakoon vielä pieni naukku.

en ymmärrä imisiä joita ei nukuta
Minua nukuttaa,aina,varsinkin aamuisin

tänään eletään jo sitä vaihetta viikkoa että on pakko mennä unille ennen kymppiä jos aikoo päästä kasiksi työmaalle

Laitoin eilen tuon maisemakuvan tämän hetken työmaasta. Olen työleirillä.

Ja kyllähän minä tiedän kuka se joku oli. Ei ole mysteeri ollenkaan.

Join illalla 1,5 lasillista viiniä (uusi luomupussi, ranskalaista) niin nukuin hieman köykäisesti ja unessa olin ehkä 00:00, heräsin kun mies tuli kolmelta nukkumaan ja uudestaan 5:55 vessaan, ylös 7:40 kun lapsi, joka ei (ji-haa!) ei herännyt kertaakaan yöllä, kuten ei viime yönäkään! Tänään on salipäivä. Fiksuna ihmisenä olisin juonut viinit vasta tänään, tai huomenna.

Laitoin eilen tuon maisemakuvan tämän hetken työmaasta. Olen työleirillä.
Ja kyllähän minä tiedän kuka se joku oli. Ei ole mysteeri ollenkaan.

Aah, sä oot jossain kommuunissa korvessa. Kannattaa piilottaa kirveet ja metsästysvälineet ennen kuin joku juo saunaviinaa.

Join illalla 1,5 lasillista viiniä (uusi luomupussi, ranskalaista) niin nukuin hieman köykäisesti ja unessa olin ehkä 00:00, heräsin kun mies tuli kolmelta nukkumaan ja uudestaan 5:55 vessaan, ylös 7:40 kun lapsi, joka ei (ji-haa!) ei herännyt kertaakaan yöllä, kuten ei viime yönäkään! Tänään on salipäivä. Fiksuna ihmisenä olisin juonut viinit vasta tänään, tai huomenna.

Ai niin ja tänään on sitten kyllä junpattava, kun eilinen luistettiin. Väsyttää kyllä vieläkin melko reilusti, mutta pian on jo viikonloppu, joten ei se niin haittaa vaikka ensi yö menisi kylmässä hiessä kieriskellessä.

Jaksaisikohan sitä tänäänkin raahata itsensä salille? Ti ja ke tuli jo käytyä, menisiköhän vanhalta mieheltä kolmas päivä peräkkäin... Huomenna ei pysty menemään, joten kyllähän tänään pitäisi?

Jumalauta, Instagramista on joskus hyötyäkin. Törmäsin sitä kautta helvetin hyvältä ja tehokkaalta tuntuvaan latsirunnutukseen. Huomenna vielä reippaasti jalkapäivä ja oon saanut suoritettua reissutaukoa edeltävät katumusharjoitukset viisipäiväisen punttiviikon muodossa.

Jumalauta, Instagramista on joskus hyötyäkin. Törmäsin sitä kautta helvetin hyvältä ja tehokkaalta tuntuvaan latsirunnutukseen. Huomenna vielä reippaasti jalkapäivä ja oon saanut suoritettua reissutaukoa edeltävät katumusharjoitukset viisipäiväisen punttiviikon muodossa.

Anteeksi tyhmyyteni, mutta tarkoittaako latsirunnutus selkätreeniä vai onko kyseessä kenties jonkun taikasienen latinankielinen nimi ?

Ei olla varattu noille hoidettaville viinaa. Luojan kiitos.

Ei kannata yllättyä, jos jollain on omaa evästä.

Terve.
Uskaltaisin väittää, ettei futher ollut eilen Hämeenlinnan talousalueen kovin kitaristi.
The Vesa jäi näkemättä. Tosin en ollut anniskelualueella keskioluen ystävien parissa.

Back
Ylös Bottom