Mitään nahkatakkia tarvii.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos kummatkin ois infernaaliset, niin samaan aikaan. Mukiin vettä ja sitten alkais roiskia. Pönttöön.Kumman tyydyttäisit ensin, janon vai pissahädän?
Kumman tyydyttäisit ensin, janon vai pissahädän?
Ei kinosta, ei kinosta, ei kinosta pakata! Pakkaan aamulla! Sitten matka käy turvalliseen Ukrainaan o_O
Oiskohan siinä sitten matkapäiviä 10 kpl, kunnes oon takas himassa. Alkuun Ukrainassa saamassa vähän Tsernobylin säteilyä ja loppuaika sitten Budapestiin rellestään.Uijui & kuin kauan reissussa?
Todettiin vaiffin kanssa kans tossa parin päivän aikana, että pitää ruveta lyömään reissutyyliä pikkuhiljaa lukkoon ja valmistautua pakkaamiseen henkisellä tasolla. Eihän tässä oo kun melkein kolme viikkoa aikaa stressata :D
Oiskohan siinä sitten matkapäiviä 10 kpl, kunnes oon takas himassa. Alkuun Ukrainassa saamassa vähän Tsernobylin säteilyä ja loppuaika sitten Budapestiin rellestään.
Ei oo ehtinyt matkaa ressaan. Maastopalot riehuu siellä vieläkin, mutta saapahan jännitystä koko rahalla. Ja jos huomenna jännittäis sitä, miks heräsin niin että 2 h aikaa pakata ja sit junaan :D
Minä vedin ennen viimereissua tappiin saakka ravintelissa. Siitä sitten munat vaahdossa aamulla juosten junaan, kentälle ja koneeseen. Joka paikassa meni nukkuessa kohmeloo pois. Eikun Helsinki-Vantaalla söin darraburgerin ja joi loiventavan. Äkkiä lensi jenkkeihin, kun nukkui suurimman osan :DHahhah, kuulostaa suunnitelmalta. Vaikuttaisi ihan hyvältä setiltä niin sanotusti! Oikeestaan itsekin stressaan varmaan lähinnä lentämistä, en voi sietää sitä yhtään. Alkoi motarillakin ahdistaa, kun ajoin semmoista korkeaa kaarevaa ramppia pitkin ja mietin, että vielä pahempaa se koneen nousu on :D
Minä vedin ennen viimereissua tappiin saakka ravintelissa. Siitä sitten munat vaahdossa aamulla juosten junaan, kentälle ja koneeseen. Joka paikassa meni nukkuessa kohmeloo pois. Eikun Helsinki-Vantaalla söin darraburgerin ja joi loiventavan. Äkkiä lensi jenkkeihin, kun nukkui suurimman osan :D
Kantsii koittaa, jos ihistää lentäminen. Tosin itseäni ei ihistä, joten en tiedä saako lentopelkoinen nukuttua.
Teillä naisilla on kyllä noita reissujännityksiä. Ihme juttu :DEn mä oikein osaa nukkua ylipäänsä, joten veikkaan ettei onnistu. :--D Plus kauhee reissujännitys ja matkaseura varmasti valvottaa - pitää napata joku hyvä kirja jota tuijotella hihat täristen. Onneksi on semilyhyet lennot eessuntaas ilman välilaskuja.
Teillä naisilla on kyllä noita reissujännityksiä. Ihme juttu :D
Ja nyt häiritsee tuo nimi tupsumato. Kuvittelen aina jonkun kaalimadon, jossa tukka nupissa :D
Herättää epäilyksiä, miksi juuri yöllä olet pohtinut tupsumatoa. Oot selvästi rivoillut ja silitellyt tupsua!
Hius.
TÖRKEETÄ tämä.
Silittää tupsua kädet peiton päällä. Voisit olla ehkä sitten kissaihmisiä. Tai ehkä sulla on hamsteri, jonka nimi on tupsu!Ajattelen näitä asioita kädet peiton päällä onely