Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulloli selkäsauna eilen eikä onneksi vetänyt edes pahalle juntturalle. Jaon päivittämisen jälkeen oli ekan selkäpäivän jäljiltä alaselkä niin hellänä, että pisti vähän miettimään, miten järkevä järjestys tää edes on :D

No eihän se tänään vielä tunnu, huomenna vasta. Tai mulla ainakin menee niin, että yks välipäivä ja sitten iskee jumit jos iskee. Eikä mullakaan normaalisti tuu kauheita domsseja, mutta nyt kun alko taas reenaan kunnolla parin kuukauden tauon jälkeen. Pari kuukautta meni ns. "ylläpitävästi" reenamalla pari kertaa viikkoon. Eli tuli vähän karismaa kerättyä. Nyt uuteen nousuun.

Mä en toistaiseksi koskaan treenaa enempää kuin pari kertaa viikkoon. Koska en jaksa enkä pysty. Lienen sitten tosi karismaattinen henkilö.

Mä en toistaiseksi koskaan treenaa enempää kuin pari kertaa viikkoon. Koska en jaksa enkä pysty. Lienen sitten tosi karismaattinen henkilö.

No karismaattisuuteen pystyy vaikuttamaan myös muilla tavoilla kuin treenaamisella. Itsehän en jaksa miettiä esim. syömisiä sillon kun en treenaa kunnolla. Mikä kuulostaa absurdilta, mutta näin on.

No eihän se tänään vielä tunnu, huomenna vasta. Tai mulla ainakin menee niin, että yks välipäivä ja sitten iskee jumit jos iskee. Eikä mullakaan normaalisti tuu kauheita domsseja, mutta nyt kun alko taas reenaan kunnolla parin kuukauden tauon jälkeen. Pari kuukautta meni ns. "ylläpitävästi" reenamalla pari kertaa viikkoon. Eli tuli vähän karismaa kerättyä. Nyt uuteen nousuun.

Mulla tuntuu yleensä jo seuraavana päivänä jossain määrin, mikäli jumeja on tulossa. Enemmänkin semmoista voimattomuutta ja liikkumattomuutta toki kuin kakkospäivän (hehhe) kolotus. Eipä noita kumpiakaan toisaalta kauhean usein tule, kun oon saanut kesälläkin tehtyä aika huolella sen neljä punttipäivää viikkoon.

Kuten nytkin, ai että kun oon oikein intopiukeena ->

Minä oon alkanu miettimään, että pitäiskö jakaa noita treenejä jotenkin vai pysyttelisinkö vaan tässä hyväksi havaitsemassani kokovartalotreenisysteemissä.

No karismaattisuuteen pystyy vaikuttamaan myös muilla tavoilla kuin treenaamisella. Itsehän en jaksa miettiä esim. syömisiä sillon kun en treenaa kunnolla. Mikä kuulostaa absurdilta, mutta näin on.

Toi on kyllä ihan totta. Sillon kun ei oikein treenaa, ei niin välitä kattoa syömistenkään perään. Vähän sellanen kaikki tai ei mitään..

edit.

Minä oon alkanu miettimään, että pitäiskö jakaa noita treenejä jotenkin vai pysyttelisinkö vaan tässä hyväksi havaitsemassani kokovartalotreenisysteemissä.

Niin että jakaisit treenit jonkun kanssa? Ei, kyllä ihan ite kannattaa tehä kroppa kokonaan

Niin että jakaisit treenit jonkun kanssa? Ei, kyllä ihan ite kannattaa tehä kroppa kokonaan

Olishan se nyt huomattavasti mukavampaa, jos joku kävisi tekemässä yläkropan treeniä mun puolesta.

E.

Suosittelisin seuraavaa jakoa:

1. Tankotanssi
2. Twerkkaus
3. "Lap-dance"
4. Paikkojen lotationella hierominen

Tällä hetkellä noista toteutuu vaan tuo tankotanssi. Twerkkaukseen ei kyllä pysty. Sylitansseistakaa ei varmaan tulisi mitään. Lotationen hieromista ei tartte treenata.

Back
Ylös Bottom