Mitäs sitten vois olla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jalkapäivä, olen onnellinen
Selkäsauna tänään, mulla on takareiskat tiistaista vieläkin suuttuneena.
Mulloli selkäsauna eilen eikä onneksi vetänyt edes pahalle juntturalle. Jaon päivittämisen jälkeen oli ekan selkäpäivän jäljiltä alaselkä niin hellänä, että pisti vähän miettimään, miten järkevä järjestys tää edes on :D
Mä en toistaiseksi koskaan treenaa enempää kuin pari kertaa viikkoon. Koska en jaksa enkä pysty. Lienen sitten tosi karismaattinen henkilö.
No eihän se tänään vielä tunnu, huomenna vasta. Tai mulla ainakin menee niin, että yks välipäivä ja sitten iskee jumit jos iskee. Eikä mullakaan normaalisti tuu kauheita domsseja, mutta nyt kun alko taas reenaan kunnolla parin kuukauden tauon jälkeen. Pari kuukautta meni ns. "ylläpitävästi" reenamalla pari kertaa viikkoon. Eli tuli vähän karismaa kerättyä. Nyt uuteen nousuun.
No karismaattisuuteen pystyy vaikuttamaan myös muilla tavoilla kuin treenaamisella. Itsehän en jaksa miettiä esim. syömisiä sillon kun en treenaa kunnolla. Mikä kuulostaa absurdilta, mutta näin on.
Minä oon alkanu miettimään, että pitäiskö jakaa noita treenejä jotenkin vai pysyttelisinkö vaan tässä hyväksi havaitsemassani kokovartalotreenisysteemissä.
Minä oon alkanu miettimään, että pitäiskö jakaa noita treenejä jotenkin vai pysyttelisinkö vaan tässä hyväksi havaitsemassani kokovartalotreenisysteemissä.
Niin että jakaisit treenit jonkun kanssa? Ei, kyllä ihan ite kannattaa tehä kroppa kokonaan
Suosittelisin seuraavaa jakoa:
1. Tankotanssi
2. Twerkkaus
3. "Lap-dance"
4. Paikkojen lotationella hierominen
Tällä hetkellä noista toteutuu vaan tuo tankotanssi. Twerkkaukseen ei kyllä pysty. Sylitansseistakaa ei varmaan tulisi mitään. Lotationen hieromista ei tartte treenata.
Olishan se nyt huomattavasti mukavampaa, jos joku kävisi tekemässä yläkropan treeniä mun puolesta.