Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Uutta Metal gearia odottelen myös ja nyt oli paljastettu Remake Final Fantasy seiskasta. Voi otgasmi!! Onko Mike pelannut kumpaakaan näistä?
Metal gearia pelasin viimeksi joskus pleikka ykkösellä muistaakseni.

audi.webp

Tossa uudet nakit ja vanteet. Jonnet on vetäneet netissä ihan hirveet porot kolviin tästäkin autosta. Ne vertailee yhdessä kenen isillä on enemmän hilloo kun mulla, niinkuin sillä olis mitään merkitystä mihinkään. Ne vertailee siellä mun asuntoa, kuulemma stadin keskustasta saa 120 tonnilla kaksion. Oon päässyt haluamattani niiden ihon alle vain olemalla, aivan hullun hauskaa :D

Mä en ole ihan varma vituttaako niitä enemmän se, että mä olen saanut jotain aikaan, vai se, ettei ne ite ole saanut aikaan hevonvittua :D

No jos katsoo esim. tuon "Videoita netissä" -langan viimeisimmän jonnevideon, niin kyllä niitä taitaa vaivata vaan tyhmyys. Enitenhän niissä vituttaa se, että saa omilla verorahoillaan maksella sitten näiden lapasten työttömyyskorvauksia ja sen sellaista.

Missä ne oikein sulle nälväilee? Ja Metal Gear Solid oli itsellä pleikka ykkösen eka peli ja voi että se oli sitten loistava. Tarina ja musiikki aivan huippuluokkaa. Ei mikään peli ole vielä säväyttänyt samalla tavalla.

Tyhmyys, kateus ja turhanpäiväinen joutilaana olo, eipä siihen paljoo muuta tarvita. Kyllähän se nyt sapettaa jos pakkiksen maikilla on parempi auto ku faijalla.

Missä ne oikein sulle nälväilee?
Siis mistä ne EI nälväilis, semmoista ei olekaan. Ja jos ei löydy mitään vittuilun aihetta kun 15 ketjua on vittuiltu, niin alentuvat sitten vittuilemaan mun lähimmäisille. Ja jos sekään ei niiden pahaa oloa helpota, niin kirjoittavat jotain positiivista itse, sitten heti perään väittävät mun kirjoittamaksi ja sama homma alkaa uudestaan. Ihan vitun häririintynyttä sakkia.

Antti Jurvansuu ajaa Aston Martinillla, mitä sitten? Ei tulis mieleenkään mennä vittuilemaan siitä anonyymisti.

Kyllä tuo Miken elämä vaikuttaa varmasti aika kadehdittavalta jonkun 15 vuotiaan silmin. Mike on kovassa kunnossa ja ajelee uudella audilla = pesän saanti on varmaa :D, mutta ei kait ne semmosen päälle vielä ymmärrä.

Helpostikkohan pankit myöntää rahoitusta autoon tänä päivänä jollekin tavisduunarille? Ei mitään käryä siis itsellä. Miken ottamia kuvia katselis mielellään myös autolehdissä. Olis varmaan suhteellisen siistiä kuvata autoja myös studiossa, jotain low tai high key kuvia. :rolleyes:

Miten paljon sulla on eroa 1RM penkissä vs vinopenkissä? Ootko aikeissa käydä selvittämässä lihaksiston solujakaumaa koepalalla? Onko järkeä miettiä treeneissä sarjapainoja 1RM:stä laskettuna esim. 80%?

Vinossa en kyllä ole koittanut, mutta ei siinä varmaan mitään isoa eroa ole kun sarjapainot on aika lähellä toisiaan. Olishan se kiva selvitellä omalta osalta noita solujuttuja. Prosenttilaskut on vähän turhia kun päivän kunnosta se pitäisi laskea ja paha sitä koskaan tietää testaamatta.

Back
Ylös Bottom