Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kesäloma alkoi nyt! Sen kunniaksi sipsiä, dippiä ja lonkeroa. Löysin Stadiumiltaki kaikkea kivaa kampetta. :)

Saatana. Nyt oon kyllä pelkästään ilonen koska haters gonna hate. Hiton siisti fiilis ku alkaa kesäloma.

.. Tosin vieläkin siistimpää alottaa keslom heinäkuun lopussa kun jengillä lomat loppuu ja on oikeesti lämmin :D

Ensimmäinen lomaolut juotu. Ei parane juoda enempää, kun oli niiiin hyvä. Jää hyvä muisto nähkääs.

Juuri näin!

Saatana. Nyt oon kyllä pelkästään ilonen koska haters gonna hate. Hiton siisti fiilis ku alkaa kesäloma.

.. Tosin vieläkin siistimpää alottaa keslom heinäkuun lopussa kun jengillä lomat loppuu ja on oikeesti lämmin :D
Niin...Kaikkein kätevintä on ottaa lomarahat lomana ja jakaa loma kolmeen osaan, niin saa nauttia tuosta loman alusta kolme kertaa ;)

1,5h tehokasta työaikaa tälle päivälle jäljellä. Taidanpa heittäytyä sohvalle vetämään lonkkaa kotiinlähtöön asti. #lovemyjob
8 h kun päivässä vetelee sohvalla lonkkaa, niin aika vetelä olo on kun pääsee himaan. Mielummin tekee jotain, niin se aikakin kuluu :)

Avasin perjantain kunniaksi oluen. Mathildedalin kyläpanimon tuote. Toivottavasti tämä nyt ei ihan riistäydy käsistä.
Luultavasti ei, kun mulla on vaan tuo yksi.

Avasin perjantain kunniaksi oluen. Mathildedalin kyläpanimon tuote. Toivottavasti tämä nyt ei ihan riistäydy käsistä.
Luultavasti ei, kun mulla on vaan tuo yksi.
Mun oli kanssa pakko juoda vielä toinen suihkun jälkeen takapihalla. Tähän sopi hienosti kesäiltana St. Bernardus Blanche.

Mulla on muuten viimekertaisesta oluesta aikaa yli 2kk. Kyllähän tämä nyt maistuu hyvältä. Pitää nautiskella hitaasti.

Back
Ylös Bottom