tupsumato
taskusaatana
Poliisit on tämän hetken parhain tv-sarja. <3 Ruutu-palvelusta aina töllötän niitä maratonina. En tiedä mikä niissä kiehtoo.
Mä tiedän.. Jarkko Lappi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Poliisit on tämän hetken parhain tv-sarja. <3 Ruutu-palvelusta aina töllötän niitä maratonina. En tiedä mikä niissä kiehtoo.
It's good to B-King.Elvis, Litmanen vai naapurin Kalle?
Kesäloma alkoi nyt! Sen kunniaksi sipsiä, dippiä ja lonkeroa. Löysin Stadiumiltaki kaikkea kivaa kampetta.![]()
Ensimmäinen lomaolut juotu. Ei parane juoda enempää, kun oli niiiin hyvä. Jää hyvä muisto nähkääs.
Niin...Kaikkein kätevintä on ottaa lomarahat lomana ja jakaa loma kolmeen osaan, niin saa nauttia tuosta loman alusta kolme kertaa ;)Saatana. Nyt oon kyllä pelkästään ilonen koska haters gonna hate. Hiton siisti fiilis ku alkaa kesäloma.
.. Tosin vieläkin siistimpää alottaa keslom heinäkuun lopussa kun jengillä lomat loppuu ja on oikeesti lämmin :D
8 h kun päivässä vetelee sohvalla lonkkaa, niin aika vetelä olo on kun pääsee himaan. Mielummin tekee jotain, niin se aikakin kuluu1,5h tehokasta työaikaa tälle päivälle jäljellä. Taidanpa heittäytyä sohvalle vetämään lonkkaa kotiinlähtöön asti. #lovemyjob

8 h kun päivässä vetelee sohvalla lonkkaa, niin aika vetelä olo on kun pääsee himaan. Mielummin tekee jotain, niin se aikakin kuluu![]()
Mun oli kanssa pakko juoda vielä toinen suihkun jälkeen takapihalla. Tähän sopi hienosti kesäiltana St. Bernardus Blanche.Avasin perjantain kunniaksi oluen. Mathildedalin kyläpanimon tuote. Toivottavasti tämä nyt ei ihan riistäydy käsistä.
Luultavasti ei, kun mulla on vaan tuo yksi.
Today i have been mostly drinking water
vai onko vedetty lonkerot.... jääkaapista :P