7 työpäivän:kuluttua
Isäntä futeri tästä jo viisi viestiä ylempänä jotain mainitsikin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Isäntä futeri tästä jo viisi viestiä ylempänä jotain mainitsikin.
Kuulin sitä vain pienen ajomatkan verran. Joten tulin miettineeksi, oliko se ihan liveä vai joku menneen vuoden keskustelut. Muistan vaan aiemmin olleen juuri joku vastaava naisihminen vieraana ja aloin miettiin, että joko on korporaatio kesälomalla?
No homo? Täh?7 työpäivän:kuluttua
negative
mä voisin lähteä pe Kettusen Edun GAYkalle:jossei sada:jos jaksaa
kuulemiin
Juu juu, muuten oli sitten niin tuttavallista kesustelua. Että jäin asiaa kelaileen päissäni.Kyllä se oli liveä. Vieraana oli Karla Nieminen, ihmissuhdetaitokouluttaja.
Mä koitan aina nauraa ja osoittaa vieressä istujaa sormella, kun joku muu (tai itse) pierasee. Varsinkin palaveritilanteessa keventää tunnelmaa mukavasti.
Missäs meidän plikat on? Kaira tuossa jotain jo huutelikin, mutta esim Santsi, Irma ja Ultimetsias. Onko ne perkele menny kaikki samaan paljuun alasti. Juoneet vähän alkoholia ja sitten on ne estotkin lähteny, vaatteethan lähti jo aiemmin. Seksististä porukkaa. Sielähän olis kalakeittoon liemi valmiina. Ei tarttis ku heittää perunat sekaan. Tai jos joku viittis, ni kokeilis uutta reseptiä ja pistäis munaa.