Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No joo kyllä. Sitten se on niin. Ei perkele Nussimat:Juhan on tulossa asap. Pitäiskö siihenkin kehitttää jotain? Voisin kölliä kotona ovi lukossa valot sammuksissa. Mun uuden mitsubitsu-pumpun puhalluksen alla. Pumppu lämmityksellä todennäköisesti.

Mikähän ois soppeli korttipeli 8-vuotiaan kanssa pelattavaksi? Jätetään nyt ainakin alkuun hold'em ja räsypokka pois laskuista :D Oli myös ajatus tehdä yhdessä ruokaa, mutta tarttee ny tarkistaa mihinä se päivystys olikaan, jos vaikka tulee lasagnen sijasta nakkisoppaa...

Uunoo itse tykkäsin nuorempana pelata. Muuten normi korttipeleistä ristiseiska on suht yksinkertainen, mutta mukaansa tempaava. Tai mustamaija on myös hyvä.

Noi tosin vaatii mielellään enemmän kuin kaksi. Sika on myös nuoren helppo äkätä.

Mikäs tän virallinen nimi oli, kun
- viisi korttia koko ajan kädessä,
- pitää lyödä samankokoista tai isompaa,
- kymppi kaataa, ässän päälle käy ässä, kymppi tai kakkonen ja kakkonen käy kaikkien päälle,
- jos ei pysty lyömään mitään, niin nostaa korttipinon ja
- se, keneltä loppuu kortit, voittaa pelin

Sinkki on pirun hyvä peli, mutta liekö vähän monimutkainen noin nuorelle. Näitä ginirommimuunnelmia.

Kuulin sitä vain pienen ajomatkan verran. Joten tulin miettineeksi, oliko se ihan liveä vai joku menneen vuoden keskustelut. Muistan vaan aiemmin olleen juuri joku vastaava naisihminen vieraana ja aloin miettiin, että joko on korporaatio kesälomalla?

Kyllä se oli liveä. Vieraana oli Karla Nieminen, ihmissuhdetaitokouluttaja.

Oisko se sit tauko aateekoosta. Sitten vielä hakis viileästä kellarista yhden lonkkarointijuominin ja lähtis vähän reenaan jotein tempuntynkää.

Kuulostaa, suunnitelmalle.

Olikohan mulla joku hauska vitsi murjaistavaks.... saamaan myötäh... iloa teidänkin päivään? Ei kyllä muista

No sanotaan nyt vaikka mikä on kirkasta ja haisee pahalta..hö höö hö.

Nauratteko omille vitseilleinne? Itse nauran, myös sille kuinka tyhmää on nauraa omille jutuille, ainakin välillä.

Mä koitan aina nauraa ja osoittaa vieressä istujaa sormella, kun joku muu (tai itse) pierasee. Varsinkin palaveritilanteessa keventää tunnelmaa mukavasti.

OcgQGrE.gif

Missäs meidän plikat on? Kaira tuossa jotain jo huutelikin, mutta esim Santsi, Irma ja Ultimetsias. Onko ne perkele menny kaikki samaan paljuun alasti. Juoneet vähän alkoholia ja sitten on ne estotkin lähteny, vaatteethan lähti jo aiemmin. Seksististä porukkaa. Sielähän olis kalakeittoon liemi valmiina. Ei tarttis ku heittää perunat sekaan. Tai jos joku viittis, ni kokeilis uutta reseptiä ja pistäis munaa.

Missäs meidän plikat on? Kaira tuossa jotain jo huutelikin, mutta esim Santsi, Irma ja Ultimetsias. Onko ne perkele menny kaikki samaan paljuun alasti. Juoneet vähän alkoholia ja sitten on ne estotkin lähteny, vaatteethan lähti jo aiemmin. Seksististä porukkaa. Sielähän olis kalakeittoon liemi valmiina. Ei tarttis ku heittää perunat sekaan. Tai jos joku viittis, ni kokeilis uutta reseptiä ja pistäis munaa.

Ei taitaisi yksi muna riittää tohon soppaan. Eventa vois piisata.

Back
Ylös Bottom