Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pussy hair?
Tyhyjä arpa!
Eikö sen pitänyt olla se "The Plan B". Eli ensin vaikeamman kautta massit haltuun ja jos ei muuten, niin sitten tuo helpompi suunnitelma eli eurojaska tai lotto. Itse en nyt jaksanut maksaa tuota idioottiveroa. Pitää olla iso potti, että kelpaa. Tuo reilu 20 miltsiä on vielä eurojaskassa liian vähän.Ei tulluna kyhnyä Eurosäkpotista. Joten. Täällä ollaan, kustannuspaikalla. Ja kyllä vituttaa. Olin aivan valmistautunut jo päävoittoon.
Mää ostin repullisen kavereiden voittokiekkoja ym. kun kans innostuin edelliskesänä. Viimekesän ne sit olikin ainoastaan repussa. En käynyt kertaakaan kiskoon. Odottelee parempia aikoja.Väsyttää! Maanantait tulee aina ihan liian nopsaa... Vkloppu on liian lyhyt. Muuten menee ihan kivasti, kiitos kysymästä. :D
Hurahdin viikonlopun aikana frisbeegolffiin muutes. Tahtoo pinkin kiekon. :D
Mää ostin repullisen kavereiden voittokiekkoja ym. kun kans innostuin edelliskesänä. Viimekesän ne sit olikin ainoastaan repussa. En käynyt kertaakaan kiskoon. Odottelee parempia aikoja.
Näin muuten susta santsi unta. Oltiin kämppiksiä ja meillä oli omat huoneet :D Meillä oli aina riitaa kumpi siivoo. Outoa, koska normaalisti tykkään siivota. Kämppä oli jossain ison talon yläkerroksissa ja sinne meni kaks hissiä. Olit niin taikauskonen, että et uskaltanut mennä ikinä mun kans samaan hissiin. Saattaa myös kuulemma koska vaan tulla järistys ja sit ei oo happee kopissa niin paljoo, jos siellä on useampi ihminen.
Eikö sen pitänyt olla se "The Plan B". Eli ensin vaikeamman kautta massit haltuun ja jos ei muuten, niin sitten tuo helpompi suunnitelma eli eurojaska tai lotto. Itse en nyt jaksanut maksaa tuota idioottiveroa. Pitää olla iso potti, että kelpaa. Tuo reilu 20 miltsiä on vielä eurojaskassa liian vähän.
Väsyttää! Maanantait tulee aina ihan liian nopsaa... Vkloppu on liian lyhyt. Muuten menee ihan kivasti, kiitos kysymästä. :D
Hurahdin viikonlopun aikana frisbeegolffiin muutes. Tahtoo pinkin kiekon. :D
Mää ostin repullisen kavereiden voittokiekkoja ym. kun kans innostuin edelliskesänä. Viimekesän ne sit olikin ainoastaan repussa. En käynyt kertaakaan kiskoon. Odottelee parempia aikoja.
Näin muuten susta santsi unta. Oltiin kämppiksiä ja meillä oli omat huoneet :D Meillä oli aina riitaa kumpi siivoo. Outoa, koska normaalisti tykkään siivota. Kämppä oli jossain ison talon yläkerroksissa ja sinne meni kaks hissiä. Olit niin taikauskonen, että et uskaltanut mennä ikinä mun kans samaan hissiin. Saattaa myös kuulemma koska vaan tulla järistys ja sit ei oo happee kopissa niin paljoo, jos siellä on useampi ihminen.
Kunnon draiveri ja joku putteri kylkeen, niin niillä pääsee jo pitkälle.Mulla on joku alotussetti vaan ja tuntuu et ne on ihan liian kevyitä. :D Jos yhtee kunnon draiverii ny alkuu panostas, ni vois olla hyvä.
Haha! Empä oo muutamaa viikkoo kenenkää unissa vieraillukkaa tietääkseni. :D ...Ja että siivoomisesta riitaa. Erikoista jos kummatki tykkää siivota tai vaikken tykkäiskää ni silti kämppä yleensä tiptop. Asuttiiks me Suomessa? Järistyksiä vaan mietin...
Aaa, onko jokaisella oma kupong vai onko luotto niin kova, että yhdellä kupongilla mennään? Ex-työpaikalla kuponkeja säilytettiin virallisesti kassakaapissa, kunnes osallistuja nouti sen sieltä.Joo, mutta meillä on pikkanen kimppa töissä. Ei sananmuunnos.
Hmm, näit Santsista unta, ja olitte käytännöllisesti katsoen saman peiton alla, mutta halusit siivota. En osaa tulkita tätä.