Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Heti aamusta täällä tällaista kryptistä kielen käyttöä, joka saa pienen ihmisen kaksimielisyyskeskuksen hämilleen.

Nyt kyllä väsyttää niin maan mahrottomasti ja ehtoolla tarttis jaksaa reenata.

Täällä on aina tää sexual harassment ilmassa. Ja pelkästään mimmien toimesta. Puhutaan munan saamisesta. Viettelevästi vihjaillaan karvoista. Ihan jonkun syytteen vois kerätä näistä.

Ja Heikki Lampela asianajajaks!

Onko pakko jos on pakko? Ok, meen sit paltsuun. Liukumatkin on sopivasti miinuksella.

Olispa paltsussa edes tarjoilu.

Tällänen:
Pouredglasssexy.jpg

Oli maito loppu ja teki kookoskahviin mieli saada maitoa. Oli pakko ottaa taas mun testitölkistä. Testitölkki on maaliskuussa parasta ennen päiväyksensä umpeen mennyt rasvaton maito-tölkki. Ei ole pilalla vielä, kun ei kökölle mennyt kahvissa. Raakamaito suoraan tilalta happanee noin viikossa, tuo ei nähtävästi ikinä mätäne. Pastoroitu maitohan ei happane, vaan mätänee, koska se on kuollutta.

Tulipa hyvää sumppia.

Veikon koneellakin on nyt mieltä ärsyttävä mainos. Tai uskon, että monelle tuo jää mukavasti soimaan päähän. Onneksi en itse ole "päissään sointi" -tyyppiä.

Lounaaksi, lohikalaa.

Ei tulluna kyhnyä Eurosäkpotista. Joten. Täällä ollaan, kustannuspaikalla. Ja kyllä vituttaa. Olin aivan valmistautunut jo päävoittoon.
Eikö sen pitänyt olla se "The Plan B". Eli ensin vaikeamman kautta massit haltuun ja jos ei muuten, niin sitten tuo helpompi suunnitelma eli eurojaska tai lotto. Itse en nyt jaksanut maksaa tuota idioottiveroa. Pitää olla iso potti, että kelpaa. Tuo reilu 20 miltsiä on vielä eurojaskassa liian vähän.

Väsyttää! Maanantait tulee aina ihan liian nopsaa... Vkloppu on liian lyhyt. Muuten menee ihan kivasti, kiitos kysymästä. :D

Hurahdin viikonlopun aikana frisbeegolffiin muutes. Tahtoo pinkin kiekon. :D

Väsyttää! Maanantait tulee aina ihan liian nopsaa... Vkloppu on liian lyhyt. Muuten menee ihan kivasti, kiitos kysymästä. :D

Mää ostin repullisen kavereiden voittokiekkoja ym. kun kans innostuin edelliskesänä. Viimekesän ne sit olikin ainoastaan repussa. En käynyt kertaakaan kiskoon. Odottelee parempia aikoja.

Näin muuten susta santsi unta. Oltiin kämppiksiä ja meillä oli omat huoneet :D Meillä oli aina riitaa kumpi siivoo. Outoa, koska normaalisti tykkään siivota. Kämppä oli jossain ison talon yläkerroksissa ja sinne meni kaks hissiä. Olit niin taikauskonen, että et uskaltanut mennä ikinä mun kans samaan hissiin. Saattaa myös kuulemma koska vaan tulla järistys ja sit ei oo happee kopissa niin paljoo, jos siellä on useampi ihminen.

Mää ostin repullisen kavereiden voittokiekkoja ym. kun kans innostuin edelliskesänä. Viimekesän ne sit olikin ainoastaan repussa. En käynyt kertaakaan kiskoon. Odottelee parempia aikoja.

Mulla on joku alotussetti vaan ja tuntuu et ne on ihan liian kevyitä. :D Jos yhtee kunnon draiverii ny alkuu panostas, ni vois olla hyvä.

Näin muuten susta santsi unta. Oltiin kämppiksiä ja meillä oli omat huoneet :D Meillä oli aina riitaa kumpi siivoo. Outoa, koska normaalisti tykkään siivota. Kämppä oli jossain ison talon yläkerroksissa ja sinne meni kaks hissiä. Olit niin taikauskonen, että et uskaltanut mennä ikinä mun kans samaan hissiin. Saattaa myös kuulemma koska vaan tulla järistys ja sit ei oo happee kopissa niin paljoo, jos siellä on useampi ihminen.

Haha! Empä oo muutamaa viikkoo kenenkää unissa vieraillukkaa tietääkseni. :D ...Ja että siivoomisesta riitaa. Erikoista jos kummatki tykkää siivota tai vaikken tykkäiskää ni silti kämppä yleensä tiptop. Asuttiiks me Suomessa? Järistyksiä vaan mietin...

Eikö sen pitänyt olla se "The Plan B". Eli ensin vaikeamman kautta massit haltuun ja jos ei muuten, niin sitten tuo helpompi suunnitelma eli eurojaska tai lotto. Itse en nyt jaksanut maksaa tuota idioottiveroa. Pitää olla iso potti, että kelpaa. Tuo reilu 20 miltsiä on vielä eurojaskassa liian vähän.

Joo, mutta meillä on pikkanen kimppa töissä. Ei sananmuunnos.

Höpötystä semmonen laji. Välineurheilussa on kyse siitä, että sittenku hermo palaa, niin mailan voi paskoa. Vertauskuvallisesti.

Hmm, näit Santsista unta, ja olitte käytännöllisesti katsoen saman peiton alla, mutta halusit siivota. En osaa tulkita tätä.

edit. Ai ku just et olis halunnu siivota. Huh.

Viimeksi muokattu:
Mulla on joku alotussetti vaan ja tuntuu et ne on ihan liian kevyitä. :D Jos yhtee kunnon draiverii ny alkuu panostas, ni vois olla hyvä.

Haha! Empä oo muutamaa viikkoo kenenkää unissa vieraillukkaa tietääkseni. :D ...Ja että siivoomisesta riitaa. Erikoista jos kummatki tykkää siivota tai vaikken tykkäiskää ni silti kämppä yleensä tiptop. Asuttiiks me Suomessa? Järistyksiä vaan mietin...
Kunnon draiveri ja joku putteri kylkeen, niin niillä pääsee jo pitkälle.

Mää en tiedä missä asuttiin. Se ei välttämättä ollut suomessa, koska oli niin iso talo ja useampi hissi. Täällä ainakaan harvoin on järistyksiä, joita tarvis pelätä. :D

Joo, mutta meillä on pikkanen kimppa töissä. Ei sananmuunnos.

Hmm, näit Santsista unta, ja olitte käytännöllisesti katsoen saman peiton alla, mutta halusit siivota. En osaa tulkita tätä.
Aaa, onko jokaisella oma kupong vai onko luotto niin kova, että yhdellä kupongilla mennään? Ex-työpaikalla kuponkeja säilytettiin virallisesti kassakaapissa, kunnes osallistuja nouti sen sieltä.

Kyllä, kirjaimellisesti saman katon alla. Mutta mielummin taistelin sotkuista kun sotkuja vastaan. Tämä uni ei harmiksesi ollut seksistinen. Katsoin illalla Netflixistä Africa-sarjaa Kalaharin aavikolta ja sielläkin jäi mustasarvikuonolta hommat hoitamatta pienen kokonsa vuoksi, joten naaraan oli esitettävä nukkuvaa hätistääkseeni uroon pois. Joten ehkä tästä sain traumoja eläinmaailman raadollisuudesta ja uneni eivät olleet seksuaalipainotteisia viimeyönä.

Back
Ylös Bottom