Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Laitetaan tähän vaihturiksi vähän uudempaa Moonspelliä. Vanha tuotantohan (eritoten Wolfheart ja Irreligiuous) on omia lemppareita. Tämä uusi on aika lailla popimpaa kamaa, mutta ei ole kauheasti tullut kuunneltua vielä, joten:

Elisalla taas yhteydet juupas-eipäs -tuulella. Ei oo onneks pariin vuoteen tarvinnu kärsiä siitä paskasta. Mutta nyt kyllä pitäs olla menossa jo! Missä minun kyytini viipyy?!

Elisalla taas yhteydet juupas-eipäs -tuulella. Ei oo onneks pariin vuoteen tarvinnu kärsiä siitä paskasta. Mutta nyt kyllä pitäs olla menossa jo! Missä minun kyytini viipyy?!

En kai mä ole taas luvannut jotain? En ainakaan muista...

Laitetaan tähän vaihturiksi vähän uudempaa Moonspelliä. Vanha tuotantohan (eritoten Wolfheart ja Irreligiuous) on omia lemppareita. Tämä uusi on aika lailla popimpaa kamaa, mutta ei ole kauheasti tullut kuunneltua vielä, joten:

Omaa postiani lainaten...tuo kertsihän on kuin tehty salibiisiksi: "Breathe in breathe out, you reached the top of the chain. Inhale exhale, you made it til the end of days."

Saisi alkaa lämpenemään. Muistan kun joskus olin Pääsiäisenä meren rannalla t-paita päällä ottamassa aurinkoa ja tuli hiki.

En mä sulta mitään pyytäiskään enää sen alushame-episodin jälkeen! Jäi koko mekko laittamati kun ei ollut alushametta. Hmh. Mutta juu, nyt et oo sinä jääny välille.

Mä jotenkin arvasin, että kiukuttelet tuosta sitten loppuun asti. Kerrankos sitä nyt tulee vähän lupailtua liikoja.

Kurkkusyöpä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Eilen illalla alkoi kurkkukipu ja aamulla maattiinki sängyn pohjalla kuumeessa. :( Escape Plan ja Kingsman tullut katsottua jo aamupäivän aikana, saa nähä montako muuta leffaa ehtii kattella uudestaan. :D Vituttaa kyl olla kipeenä.

Kurkkusyöpä iski kuin salama kirkkaalta taivaalta. Eilen illalla alkoi kurkkukipu ja aamulla maattiinki sängyn pohjalla kuumeessa. :( Escape Plan ja Kingsman tullut katsottua jo aamupäivän aikana, saa nähä montako muuta leffaa ehtii kattella uudestaan. :D Vituttaa kyl olla kipeenä.

Jaa, se on sitten pari viikkoa elinaikaa. Koita nyt jotain kivaa tekemistä keksiä vielä.

Ihan jees kyllä tuo uusin Moonspell. Ite en taas niistä vanhoista korinoista niin piitannut, mutta tää melodisempia kama toimii.

Noin yleisestikin korina on jees, jos sitä käytetään mausteena sopivassa määrin. Ei niin, että koko vokaaliosasto perustuu sille.

Ihan jees kyllä tuo uusin Moonspell. Ite en taas niistä vanhoista korinoista niin piitannut, mutta tää melodisempia kama toimii.

Noin yleisestikin korina on jees, jos sitä käytetään mausteena sopivassa määrin. Ei niin, että koko vokaaliosasto perustuu sille.

Makuja on monia. Toisille maistuu hillosipulit ja hapansilakatkin.

Ei silti, kyllähän tämä uusikin on ihan mukiinmenevää.

Tuota tuota.

Tässä piti vallan jotain sanoman, mutta unohdinhan sen.

Mitähän olin sanomassa.

Jotain perkeleen tärkeetä se kuitenkin oli.

Mä jotenkin arvasin, että kiukuttelet tuosta sitten loppuun asti. Kerrankos sitä nyt tulee vähän lupailtua liikoja.
No se on vasta viikon vanha juttu niin kyllä siitä vielä voi vähän leikkisästi muistuttaa. Mutta nyt olemme jo Kiuruvedellä menossa! Oli muuten alakertaan murtauduttu viime yönä niihin aikoihin kun mopopojat liikkui. Ettei vaan ois samat heput ollu.

Back
Ylös Bottom