Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuo hyvää hommaa vähän nollata ajatuksia ja sehän käy tällä hetkellä enemmän kuin hyvin.
- Myös mopoilu toimii.Tähän toimii also juoksentelu. Mä voisin alkaa käydä taas salilla sitten kun jossain on ulkona olevia saleja.
Toki tähän voi vaikuttaa moni asia. Materiaali. Bakteerien määrä ja laatu hikoilijan iholla. Hikoilun määrä. Miten vaatteita huoltaa. Esimerkiksi jääkö ne mytyssä kylppärin lattialle pyörimään, millaisella pesuaineella ne pestään, muistetaanko ripustaa pyykit kuivamaan vai jätetäänkö ne homehtumaan koneeseen. Onhan noita tekijöitä.EI nuo omat edelliset reenipaidat kyllä alkanut haisemaan. Aikoinaan pesin niitä ensimmäisessä poikamiesboxissani ihan nyrkkipyykilläkin. Ja hyviä tuli. Voi niitä aikoja.
Tissikuvia suoraan töihin. Pitääkin ehdottaa tissi-ihmiselle.Nyt on tukassa väri. Eikä mennyt edes vettä korviin:D oon ihan hepulissa kun sain taas nukkua tarpeeksi, tuntuu ihan ihmeelliseltä yli vuoden univajeen jälkeen! Lähetin miehelle töihin tissikuvan ja olen yhä ihan fiiliksissä siitä, että vedin eilen yhteensä 8 leukaa vaikka luulin etten saisi yhtään!
Millaisissa housuissa on lesboenergiaa ja millaisissa ei? Mulla on nyt oranssit freddyt. Salaa, koska pitkä toppi:DHelevetin helevetti. Voi olla vaikiaa tämä oikeanlaisten reisarien löytäminen. Kriteerit: ei mustia, ei liikaa lesboenergiaa, pitää saada kiinnitysnaruilla muokattua lyhyemmäksi, ei liian metsäläiset, mielellään vyölenkit, hinta ei sais olla mikään älytön. Löysin toki täydelliset, mutta hinta 130e. Reisitaskuhousuista?! Bitch, please.
Helevetin helevetti. Voi olla vaikiaa tämä oikeanlaisten reisarien löytäminen. Kriteerit: ei mustia, ei liikaa lesboenergiaa, pitää saada kiinnitysnaruilla muokattua lyhyemmäksi, ei liian metsäläiset, mielellään vyölenkit, hinta ei sais olla mikään älytön. Löysin toki täydelliset, mutta hinta 130e. Reisitaskuhousuista?! Bitch, please.
Millaisissa housuissa on lesboenergiaa ja millaisissa ei? Mulla on nyt oranssit freddyt. Salaa, koska pitkä toppi:D
En osaa vastata mitään hyödyllistä, koska en ole tutkinut reisitaskuhousumarkkinoita yläasteen jälkeen.
edit. Mutta tämän kerron siis ihan vaan siksi, koska kaikkia taatusti kiinnostaa.
No semmoset överimiehekkäät. En minä tiedä. Jotkut housut vaan on enempi lesboja kuin toiset ja kun mua muutenkin joka käänteessä luullaan lesboksi, niin en nyt ehdoin tahdoin lähde korostamaan. En minä tiiä.
Mä kaipaan lähinnä ampumakisoihin, kun tarttee olla tilaa vähän kaikelle. Aseen lukko, panokset maybe baby (tosin vain hätätapauksessa, ei niitä nyt taskuissa kuljetella), kuulonsuojaus, erilaisia liittimiä, kuusiokoloavaimia, varaosia. Sitte toki omat henkkoht kamat kuten puhelin, avaimia, rahaosastoa. Ei mahdu farkun taskuihin. Plus kun saa lahkeita kerättyä ylemmäs niin lämpimälläkin ilmalla pystyy olemaan. Edelleenkään esimerkiksi minishortseihin ei mahtu edellä mainittuja tavaramääriä. Ja mää nyt haluaisin että ne edes vähä näyttäis kivalta!
Itsellä on vähän aikaa noista harrastuksista taas vierähtänyt niin pakko kysyä, että kuljetellaanko öljyistä lukkoa nykyään taskussa ja laitetaan kiinni vasta ennen omaa vuoroa? Lippaat on menneet ainakin ihan hyvin vyöllä ja taskuissa ja kuppikuulosuojaimet kaulalla tai hauiksen ympärillä. Hommaa joku liivi jos sitä tarviketta on niin helvetisti oltava mukana ettei taskuihin mahdu ;)
Lukolla on nahkainen suojakotelo. Ja kun lukkoa (ja asetta) käyttävät muutkin kuin minä, niin en voi vyölle kiinnittää pysyvästi koteloa. Ja todellakin, lukko laitetaan kiinni vasta, kun komento "insert bolts" kuuluu. Ei tuolla kuljeta Amerikan malliin lukot kiinni aseissa ;) Lippaita meillä ei käytetä, kertalataava. Liiveistä en perusta. Haluan housut. Ja nyt sellaiset löysin sitten.
Mun sra/practical kisoista on jo tosiaan muutama vuosi ja silloin ainakin oli ainoa sääntö ettei lipas saanut olla kiinni.
Minen ammu SRA/practicalia. Joskus halunnu sitäkin kokeilla, mutta kun on pikkutytöstä asti touhannu täyspitkän kiväärin takana (ilppari, .22LR ja 6PPC) niin käsiaseet tuntuu ihan kummallisilta :D
Mun moka, "väärä" laji siis ja eri säännöt ;)