Ei muuta kuin DeLoreanin kyytiin ja nokk kohti 90-lukua.Minulla on ikävä pyöräilyhousuja ja vyötärölaukkuja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muuta kuin DeLoreanin kyytiin ja nokk kohti 90-lukua.Minulla on ikävä pyöräilyhousuja ja vyötärölaukkuja.
1,5 tuntia ajoissa pois töistä. Nyt harmittaa aamupuntti vielä enemmän, pitää koko ilta vaan pyöritellä peukaloita. Lenkille voisi tietysti lähteä jos sää ei olisi tommoinen perse
Sää on perse = taivaalta sataa paskaa?
Mun on nyt pakko tunnustaa, että en ole koskaan käyttänyt tai omistanut vyölaukkua. En ole oikein osannut seurata noita muoteja. Tässä kohdassa tosin ehkä hyväkin asia.
No ehkä ennemmin jalkaan kuin päähän, jos on ihan pakko.Myös vertauskuvallisesti näemmä, ei helvetti kun joitain asioita ja naamoja ei näemmä vaan pääse pakoon mitenkään. Ammun itteeni jalkaan ihan näillä minuuteilla, alkoi päätä kiristää aivan todella.
Tarkentava kysymys, millä?Myös vertauskuvallisesti näemmä, ei helvetti kun joitain asioita ja naamoja ei näemmä vaan pääse pakoon mitenkään. Ammun itteeni jalkaan ihan näillä minuuteilla, alkoi päätä kiristää aivan todella.
No ehkä ennemmin jalkaan kuin päähän, jos on ihan pakko.
Tarkentava kysymys, millä?
Pyh muodista, mut oli aivan järjettömän kätevä kapine. Samoin pyöräilyhousut, vilposat, mutta ei reidet hinkkaa vastakkain.
Böög.
Kohta tekemään tissireeniä. (Miksi ei oo punttihymiötä ennää. :( )Eiss... Lync -palaveri heti aamusta. Täytyy ottaa piirustuspaperia ja kynä messiin.