Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tais olla 20 000. Ainakin se oli jollain tavoitteena, tarkistaa en pysty, koska vip-puolen ketjuista yli puolet heittää jonneki ihan muualle kuin itse ketjuun.

Aamu vietetty palaverissa (eli mitään oikeita töitä ei ole tehty). Siitä varmaan ansaitsee palkinnoksi lounaan.

Korotan...tissit ja pyssy:

tumblr_noio5hxlwZ1tatbbfo1_500.gif

edit. On muuten tosi iso lipas.

Mautonta tuli. Parempi on jauhaa karkeampaa ja uuttaa tuplat pidempään.

Oisko se nyt ns. päivägymi. Eilen iski illalla kerran laiskuus ja jätin kokonaan menemäti.

Mitäs tänään oli/olisi lounaalla?

Mautonta tuli. Parempi on jauhaa karkeampaa ja uuttaa tuplat pidempään.

Oisko se nyt ns. päivägymi. Eilen iski illalla kerran laiskuus ja jätin kokonaan menemäti.

Mitäs tänään oli/olisi lounaalla?

Mää söin kalapuikkoja riisillä, porkkanalla ja pinaatilla. Ei jaksanut lähteä eilen kauppaan ja noita löytyi pakkasen perukoilta.

Perkele. Koko alkuviikko tullut painettua ihan liikaa töitä. Emmä ny jumalauta tällä korvauksella ala mitään täyttä päivää töissä tekeen, vaikka sen n. 8h työpöydän ääressä kuluttaisinkin.

Perkele. Koko alkuviikko tullut painettua ihan liikaa töitä. Emmä ny jumalauta tällä korvauksella ala mitään täyttä päivää töissä tekeen, vaikka sen n. 8h työpöydän ääressä kuluttaisinkin.

Vähän samaa vikaa...se on tätä, kun tarttee saada KAIKKI KUNTOON ennen lomaa.

Mitä semmoinen puhe on. Mä olin viime viikolla päivän pääsykokeissa. Toisen päivän viemäs rekkua hädän kans lääkäriin. Nyt aattelin lähtee 30min pääst vekka näöntarkastukseen. Uudet raybanit tilattu. Ja perjantain oon vekka koska polttarit. Kai joku työt hoitaa (aika?)

Back
Ylös Bottom