Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

N. 15 vuoden joka aamuisella kokemuksella snon, että voi ja kannattaakin, jos yhdelle tekee. Sekaan sitten 133.333g raejuustoa ja kourallinen mustikoita. On ravintoarvot ja maku kohdillaan!

Nonniin. Mustikat on kyl jees.

No, mä en tätä nykyä syö oikeastaan muitakaan viljatuotteita, niin eipä tule syötyä puuroakaan :D

No mä en oo vuosiin käyttäny sen enempää vilja- kuin maitotuotteitakaan mut jos tota gluteenintonta kaurapuuroa joskus lipittäis ni voishan sitä riehaantua ja sotkea siihen sillon maitoakin..:D

No mä en oo vuosiin käyttäny sen enempää vilja- kuin maitotuotteitakaan mut jos tota gluteenintonta kaurapuuroa joskus lipittäis ni voishan sitä riehaantua ja sotkea siihen sillon maitoakin..:D

Joo, ei mene isommin maitotuotteitakaan täällä. Joskus jotain jogurttia tms, mutta muuten jätän muille.
Paitsi tietysti sitä soijamaitoa, josta @Mopsi80 niin kovasti tykkää :D

Meillä syödään lähes joka päivä Piippolan gton hiutaleista tehtyä puuroa voilla, mustikoilla ja raejuustolla. Ihan jees vaikka tympiikin ellei tosi nälkä. Mieluiten söisin verisiä pihvejä salaatilla.

Treenit tehty ja suihkussa käyty. Nyt pitäisi vissiin vähän siivota.
Se on kyllä ihan viimeinen homma omalla "just näitä juttuja tykkään tehdä" listalla.

Ja on se tavallinenkin parempi liha aika kallista kun paljon syö...pitäisi tuntea metsästäjiä ja päästä saaliinjaolle.

No niin, nyt alan kasvattaa omaa pihviä. Salilla!

Mikrossa lämmitetty ruoka on aivan saatanan vaarallista. Netistä luin. Pakko olla totta.

Kaappi tyhjä, kauppaan vois eksyä. Siivotakin pitäis.

Mikrossa lämmitetty ruoka on aivan saatanan vaarallista. Netistä luin. Pakko olla totta.

Kyllä näin on, mutta jos kuitenkin sitä on pakko käyttää, sinne ei saa missään nimessä katsoa! Voi lähteä näkö tai tulla aivosyöpä.

edit. Netistä luin. On faktaa.

Mikromunakokkeli:confused: olis kyllä yök en syö!

Mikrossa keitetty muna oli aika jännän makuinen. Ei paha mutta ei hyväkään.

Sen sijaan olen mikrossa valmistanut lohta. Siitä tulee aivan mahtavaa (mitä nyt paistorapeutta ei toki tule pintaan).

Kaikki on vaarallista. Sekin sanottiin netissä.

Back
Ylös Bottom