Tai ilmaisia ämpäreitä!Aina pitää mennä jos on ilmainen pullakahvi!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai ilmaisia ämpäreitä!Aina pitää mennä jos on ilmainen pullakahvi!
Tai ilmaisia ämpäreitä!
Ainakin helvetin pitkät jonot siitä seuraisi.Mitähän tapahtuisi, jos olisi ämpäreitä, joissa on pullaa ja/tai kahvia?
Maailma tuhoutuisi? Yleisiä mellakoita? Anarkia?
Ainakin helvetin pitkät jonot siitä seuraisi.
On kyllä sitten hyvvee tuo mokkamestareiden maustettu kahvi. Makuna kookos. Juman tsuikka. Pakko aina ostaa sitä 100 g papuina ja joka kerta se on hyvää.
Tuli noita maustettuja osteltua sen takia, että saa jotain hyvää lisämakua kesän jääkahveja varten, mutta tuo on normikahvinakin yllättävän hyvää. Taitaa olla löytynyt omat favouritset mokkamestareilta. Espresso master jossa paahto 4/5 ja toisena tuo kookoskahvi
Kahvinjuojan paras päätös on ostaa kahvimylly ja toinen koittaa muitakin kahvinvalmistustapoja, kuin perus suodatinkeitin.
Ja vielä jos niitä jakaa alaston Sara Sieppi, niin loput jotka ei saa ämpäriä, on oikeutettuja pahottaan mielensä naisen esineellistämisestä!
Se. On. HYVÄÄ! Toki, jos et omista myllyä tai muita erikoisia vempaimia, niin ne jauhaa paikanpäälläkin ja sit voi suhauttaa toki perus suodatinkeittimellä.Kookoskahvia, oikeesti? Sitä pitää saada :d
Tuo oli aika hyvin perusteltu jossain lehdessä. Otetaan nyt huomioon, että ämpärissä on vaikka kamaa sisässä 15 e arvosta. Eli montako nettotuntia saa painaa hommia, että saat käteesi tuon rahan. Pienellä palkalla saattaa siis olla ämpärillä arvoa vaikka 2-3 h vastaava työpanos. Ja eläkeläisillä nyt ei ole kuin aikaa, joten heitä ymmärrän.Sitä mä en ymmärrä, että mikä ihmisiä niissä ämpäreissä kiehtoo? Eihän ne nyt muutenkaan käytännössä maksa yhtään mitään.
Tuo oli aika hyvin perusteltu jossain lehdessä. Otetaan nyt huomioon, että ämpärissä on vaikka kamaa sisässä 15 e arvosta. Eli montako nettotuntia saa painaa hommia, että saat käteesi tuon rahan. Pienellä palkalla saattaa siis olla ämpärillä arvoa vaikka 2-3 h vastaava työpanos. Ja eläkeläisillä nyt ei ole kuin aikaa, joten heitä ymmärrän.
Itseeni ei moiseen jonoon kyllä helpolla saa, on muutakin puuhaa ja kotiin kaipaa enempää romua.
Asiasta kolmanteen ja Mansaarelle, huomenna alkaa präktis viik ja sitten seuraava viikko onkin ns isoa kovaa.
Sitten kun isona rikastun niin lähden joskus katsomaan noita touhuja paikan päälle.
Mä oon niin snobi että en menisi ellei olisi juuri oikeanlainen ja -värinen ämpäri.
Eli vaaleanpunainen, jossa olisi leopardikuviolla koristeltu, pehmeä, kahva?
Muuten voisi olla hyväkin, mutta ei mitään karvapäälysteistä. Ne ovat kastuessaan ikäviä ja menevät muutenkin nuhjuiseksi. Paras olisi esim. musta jossa on glitteriä. Saako mistään bling bling -siivoustarvikkeita?
Minä menin kerran tilaisuuteen jossa oli luvattu pullakahvit. Tarjolla oli pelkkää kahvia. Kyllä minä niin mieleni pahoitin.
Tuo on kyllä suorastaan törkeää. Eikö mikään ole enää pyhää?
Kai teit tuosta kirjallisen reklamaation?
Mietin vielä valituksen ja rikosilmoituksen väliltä. Melkein täyttää jo törkeän huijauksen tunnusmerkit.
Lisäksi siellä oli varmasti muitakin syvästi järkyttyneitä, joten voi olla ryhmäkanteen paikka.