Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kiitti!
Tosin edelleen väitän että tällä kertaa kyse ei ollut käyttäjästä, vaan ohjelmasta. :cool:

Mä en nyt tiedä miten sanoisin tämän sinulle, joten sanon ihan suoraan.
Kyllä se nyt vähän käyttäjävirheeltä vaikutti. Siis ihan vähän vaan.
Olit tainnut pienillä(?) sormillasi vahingossa poistaa sen alkuperäisen quoten perästä ] merkin. Eli siellä oli sitten quote rikki. Ja tulos oli sitten kaikkien nähtävillä.

Tai sitten tämä ilkeä systeemi poisti sen täysin käyttäjästä riippumatta.

Ja tuossahan toveri futhermucker esitteli sen mitä tuossa yritin hienovaraisesti vihjailla.

Tässä on hajua!

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    472,4 KB · Katsottu: 54
Ei se mitään. Mäkin unohdin sen jo. Sitä se ikä teettää.

Jaahas, lopputyöpäiväksi vielä tilanteeseen sopivaa musiikkia:

Mites Ultsiksen nilkat? Onko vielä nivelsiteet kuosissa?

edit. Se on kyllä mukavaa kuulla, että nykyajan sihteerit viitsivät vielä pukeutua ammatin velvoittamalla tavalla. Monimutkaiset sukkanauhaliivit ja korkeet korot ja kaikki. Kyllä siinä Ultsiksen pomon kelpaa vastaanottaa tuoretta... kahvia.

Nilkat on kyllä jäykät mutta yritän muistaa hoitaa asiaa.

Olen kyllä olevinani jonkin sortin asiantuntija ja esimieheni on nainen jota ei varmaankaan voisi vähempää minun liivini kiinnostaa, mutta suon toki tämän iloisen mielikuvaharjoittelun sinulle :)

Nilkat on kyllä jäykät mutta yritän muistaa hoitaa asiaa.

Olen kyllä olevinani jonkin sortin asiantuntija ja esimieheni on nainen jota ei varmaankaan voisi vähempää minun liivini kiinnostaa, mutta suon toki tämän iloisen mielikuvaharjoittelun sinulle :)

Kato kato, mäkin olen olevinani jonkin sortin asiantuntija ja esimieheni on nainen.
Siihen kyllä taisi nuo yhtäläisyydet loppua, mä pukeudun töissäkin ihan miten sattuu. Ja ei, liivejä ja muita juttuja ei kuulu asusteisiini.

Back
Ylös Bottom