Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se olis klo 14.13 ja tähän mennessä tullut juotua 1.2 litraa Yerba Matea. Taitaa mennä saman verran vielä ennen kuin tämä päivä on ohi.

Minäpäs kävin tänään vähän nörtteilemässä. Ei ole paljoa yläasteen ja lukion matikan, fysiikan ja kemian opinnoista jäänyt muistiin.

Minäpäs kävin tänään vähän nörtteilemässä. Ei ole paljoa yläasteen ja lukion matikan, fysiikan ja kemian opinnoista jäänyt muistiin.

Eli ne ei sitten menneet yhtään niinkuin hukkaan.

Eli ne ei sitten menneet yhtään niinkuin hukkaan.

Ensimmäinen kierros taisi mennä hukkaan, kun ei niitä päästä enää löydy. Saas nähdä tartteeko joskus opiskella uudestaan, jos olisi enemmän hyödyksi.

Ensimmäinen kierros taisi mennä hukkaan, kun ei niitä päästä enää löydy. Saas nähdä tartteeko joskus opiskella uudestaan, jos olisi enemmän hyödyksi.

Suoraan sanottuna itse en muista juuri mitään kouluissa opiskelluista asioista. Siis ainakaan mitenkään tarkasti. Sellaiset asiat sitä vaan pysyy mielessä, mitä ihan oikeasti tulee johonkin käytännössä hyödynnettyä.
Hyvin sitä silti tuntuu pärjäävän. Ehkä se kaikki tieto ei loppujen lopuksi olekaan kovin olennaista.

Mites Ultsiksen nilkat? Onko vielä nivelsiteet kuosissa?

edit. Se on kyllä mukavaa kuulla, että nykyajan sihteerit viitsivät vielä pukeutua ammatin velvoittamalla tavalla. Monimutkaiset sukkanauhaliivit ja korkeet korot ja kaikki. Kyllä siinä Ultsiksen pomon kelpaa vastaanottaa tuoretta... kahvia.

Suoraan sanottuna itse en muista juuri mitään kouluissa opiskelluista asioista. Siis ainakaan mitenkään tarkasti. Sellaiset asiat sitä vaan pysyy mielessä, mitä ihan oikeasti tulee johonkin käytännössä hyödynnettyä.
Hyvin sitä silti tuntuu pärjäävän. Ehkä se kaikki tieto ei loppujen lopuksi olekaan kovin olennaista.

Tämä vastaa kyllä omia kokemuksia. Katsotaans kuinka käy, kun olen menossa syksyillä vetelemään vähän jatko-opintoja 10 vuoden tauon jälkeen.

Mä olenkin vähän myöhäisherännäinen sen suhteen mitä haluan tehdä kunhan kasvan aikuiseksi, ja paljon silloin turhalta tuntuvia asioita olisi hyvä osata tällä hetkellä. Kun olisi aikanaan tiennyt sen mitä nyt luulee tietävänsä.

Miksi tämä perkele quottaa mun höpinäni tuohon, vaikka yritän sitä poistaa!?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mites Ultsiksen nilkat? Onko vielä nivelsiteet kuosissa?

edit. Se on kyllä mukavaa kuulla, että nykyajan sihteerit viitsivät vielä pukeutua ammatin velvoittamalla tavalla. Monimutkaiset sukkanauhaliivit ja korkeet korot ja kaikki. Kyllä siinä Ultsiksen pomon kelpaa vastaanottaa tuoretta... kahvia.

Kai siellä nyt lämmintä ja ammattitaidolla kostutettua piirakkaakin tarjoillaan.

@eventa
Opettelet nyt kaikessa rauhassa tuon quoten käytön ensin. Katsotaan sitten niitä vaikeampia juttuja :D

Pöh! Heittää ylimääräsen Quoten tohon kirjotuksen perään ja kun yritän editillä poistaa, niin lyö vaan takasin!

Pöh! Heittää ylimääräsen Quoten tohon kirjotuksen perään ja kun yritän editillä poistaa, niin lyö vaan takasin!

No niin, korjasin sen sun puolesta ;)

Back
Ylös Bottom