Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, varmaan joku selain ilmoittaa, riippunee asetuksista. Mulla ei herjaa mitään :D
herkistyinJoku voisi sitten leipoa vaikka kakun. Ettei tarvitse sitä paskaa syödä.
Sattumoisin minulle luvattiin juuri kakkua. Kuka sinä oikein olet ja missä?
:foliohattu:
Kyllä noi selaimet heittää noita estetty sisältö juttuja ties minne aina välillä. :D
"Sinut on palkittu joku tykkää sinun viestistäsi" Likes received 0, pakkotoistoon on näemmä automaattisesti juuri minulle osoitettu säälipisteetherkistyin
Voin kyllä näin IT-alalla työskentelevän ominaisuudessa sanoa, että eivät ne itse selaimet turhasta varoittele. Haittaohjelmat ja sivustot itsessään nyt voivat heitellä mitä vain alertteja.
Siitä loppupäiväksi miettimistä?
:paranoia:
edit:
Näköjään teki tuosta sitten jonkun P hymiän :D
Kamalaa. Eikö missään ole enää anonymiteetti turvassa.
Siinä ei kyllä mitään vahinkoa tapahdu, jos Audi peittyy pulun kakkaan.
Siis väitätkö nyt ihan tosissasi, että kaikkia linkkejä ja sivustoja ei kannata availla?
Jos selain siis ilmoittaa, että olet miljoonas kävijä ja voitit palkinnon niin sitä ei sitten kannatakaan avata?
Tarkoitin siis juurikin, että itse selainhan ei tuossa ilmoita mitään vaan sivusto. Ja sivustot nyt voivat vilautella mitä tahtovat.
On ihan oikeasti hankala selittää ihmisille tietotekniikkaan liittyviä asioita, kun lähtötasoja on monenlaisia ja monet, jotka olettavat kovasti asioista tietävän ovat eniten pihalla. Pahoittelut siis, jos selitin itsestäänselvyyksiä.