Dieettiä mennyt nyt neljä päivää ja kovat mahakivut ovat jatkuneet kaksi päivää. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, viimeksi lopetin dieetin juuri näiden kipujen takia sillä säikähdin. Kivut ovat ilmestyneet illalla, ja maha on tuntunut kovalta kun olen sitä painellut.
En laske kaloreita tarkkaan, mutta suunnilleen -500 kcal vajeeseen tähtään, tosin joskus syön sitäkin vähemmän. Maitotuotteita syön aika vähän, mutta niin myös normaalistikin. Tavoitteena pudottaa 5 kg niin, että suunnilleen kilo tai alle lähtee viikossa. Mitään kiirettä minulla ei ole. :D
Ruokavaliooni kuuluu:
- kana, kala, nauta ja kananmuna
- paljon monipuolisia kasviksia mukaan lukien linssit ja pavut
- riisi, näkkileipä, riisikakku ja erilaiset puurot
- pähkinät, siemenet ja joskus kuivatut hedelmät/marjat
- erilaiset öljyt ja kirnuvoi
- kahvi ja tee
- mausteet, hunaja ja joskus vaahterasiirappi
- kalanmaksaöljy ja savivesi ja joitain superfoodeja kuten spirulina-jauhe
Tosiaan ihmetyttää nämä mahakivut, onko normaalia dieetillä? Johtuuko vaan kalorivajeesta johon kroppa reagoi? Loppuvatko ne sitten ekan viikon jälkeen vai teenkö jotain väärin? Mitä voisin mahdollisesti tehdä väärin ja onko kellään kokemuksia moisesta? Tuntuu pahalta ja pelottavalta tämä meno, ja kun ei kuitenkaan ole ketään ammattilaista vahtimassa ja neuvomassa minua. :D
Lisätietoa:
- tyttö, 18-vuotta, 62 kg ja 168 cm
- painoa pudonnut neljässä päivässä jo 2 kg mutta vauhti varmaan hidastuu ensimmäisen viikon jälkeen
En laske kaloreita tarkkaan, mutta suunnilleen -500 kcal vajeeseen tähtään, tosin joskus syön sitäkin vähemmän. Maitotuotteita syön aika vähän, mutta niin myös normaalistikin. Tavoitteena pudottaa 5 kg niin, että suunnilleen kilo tai alle lähtee viikossa. Mitään kiirettä minulla ei ole. :D
Ruokavaliooni kuuluu:
- kana, kala, nauta ja kananmuna
- paljon monipuolisia kasviksia mukaan lukien linssit ja pavut
- riisi, näkkileipä, riisikakku ja erilaiset puurot
- pähkinät, siemenet ja joskus kuivatut hedelmät/marjat
- erilaiset öljyt ja kirnuvoi
- kahvi ja tee
- mausteet, hunaja ja joskus vaahterasiirappi
- kalanmaksaöljy ja savivesi ja joitain superfoodeja kuten spirulina-jauhe
Tosiaan ihmetyttää nämä mahakivut, onko normaalia dieetillä? Johtuuko vaan kalorivajeesta johon kroppa reagoi? Loppuvatko ne sitten ekan viikon jälkeen vai teenkö jotain väärin? Mitä voisin mahdollisesti tehdä väärin ja onko kellään kokemuksia moisesta? Tuntuu pahalta ja pelottavalta tämä meno, ja kun ei kuitenkaan ole ketään ammattilaista vahtimassa ja neuvomassa minua. :D
Lisätietoa:
- tyttö, 18-vuotta, 62 kg ja 168 cm
- painoa pudonnut neljässä päivässä jo 2 kg mutta vauhti varmaan hidastuu ensimmäisen viikon jälkeen