Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mutta justhan sä kehuit kuinka hyvä sun mielikuvitus on. Ja ei tosta pinttymästä nyt muuten pääse eroon.

Mun tarttis päättää, mitä paskaa sitä tänään kupuunsa ahtais, kun vaihtoehdot on huonoja. Takareisikaaribaarin nähtävyydet + possunleike, tsainiis tai intialainen.

No mutta justhan sä kehuit kuinka hyvä sun mielikuvitus on. Ja ei tosta pinttymästä nyt muuten pääse eroon.

Mun tarttis päättää, mitä paskaa sitä tänään kupuunsa ahtais, kun vaihtoehdot on huonoja. Takareisikaaribaarin nähtävyydet + possunleike, tsainiis tai intialainen.

Niin että sitä pitäis oikein hankkiutua uudestaan samaan tilaan?

Sama ongelma täällä ja sääkin on niin paska ettei kaukaa viittis lähteä hakemaan. Nähtävyydet aina hyvä.

Joo, kyllä se taitaa nähtävyydet olla vahvoilla, riippuu vielä vähän siitä, tahtooko konttoripaistit etnistä värinää lounastaukoonsa. Yksin on tylsä syödä, vaikkakin ympäristön havainnointia voi suorittaa vapautuneemmin. Ihan vaan siltä varalta siis, ettei mitään yllättäviä tilanteita satu.

KUNTIT! mustasch tulee syksyllä aasjoelle:GAYkalle

arvaattteko kuka on silloin:läsnä

tälläikää joutuu jo venyttelläkki!

- - - Updated - - -

silti on koko ajan ja aina takareidet tiukalla

Lähentäjät tuppaa olemaan kireät kuin viulunkieli. Joku nainen sais tulla harrastamaan mun kaa passiivista venyttelyä.

- - - Updated - - -

KUNTIT! mustasch tulee syksyllä aasjoelle:GAYkalle

arvaattteko kuka on silloin:läsnä

Me?

Huomenta. Minäpä lähden nyt heittämään rullaluistelulenkin tuonne auringonpaisteeseen. Muistakaa vältellä niitä töitä tehokkaasti!

pelkkäkahvi

women-motorcycle-3.webp

Se on näköjään kesä, kun kauppaan mennessä joku tuli ovella vastaan t-paidassa ja shortseissa. Jotkut tarkenee, minä en.

- - - Updated - - -

Melkonen oli tuo jääkaappiketju. Muutaman kerran repesinkin. Hyviä kuvia oli paljon. Kyllä kannatti vipit ostaa.:)

- - - Updated - - -

Nyt vois imuroida autoa tai itteensä.

Kauhee vastatuuli aina, ku tulee töihin. Miksi? Mutta ei se haittaa, ku muutaman tunnin päästä MOON ILIMAJOELLA!

- - - Updated - - -

Huomenta

Back
Ylös Bottom