Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvännäköistä jälkeä. Monissa kuvissa sellaset silmää miellyttävät värit. Vanhat Porsche 911:t myös miellyttävät aina.

Paitsi, että on kyllä ihan amatöörikuvaaja. Tuossakin kuskin pää rajaantunut pois kuvasta, höhö.

Mä tuon Trumppa-kuvan löysin joskus kauan aikaa sitte ja nyt tuli toinen sarjan kuva vahingos vastaan. Kannatti viettää aikaa interneetsissä.

Äläs nyt kuule. Sen täytyy olla joku päätön ratsumies.

Eikö kukaan? Jouduinko ajamaan näin aikasin töihin vaan huomatakseni, että kukaan ei ole kirjoittanut tänne?

- - - Updated - - -

Hyvää persettä sitten vaan:

21h7nME.gif

Asiallinen tyyppi tämä Toimi. Hän ei Tuumi vaan Toimi. Harmi vaan kun taas naiset pilaa hyvän uran.

1432167174664.webp

Itse olen pilannut tulevan ministerin pestini jo 15 vuotiaasta lähtien. Se oliskin kun lööpit kirjottais Gonzan Kootut. Oma aukeema joka lauantai. Eka vuos menis pakkiksen viestejä puidessa. Textit, whatsapit, facebook, msn, ircgalleria sun muut tulis sen jälkeen. Onneks teksti on pelkästää asiallista. Eikä mitään hävytöntä niinku esim irmalla.

Onneks itekin oon turvassa mahtollista ministeripestiä varten. Tulee harrastettua asiallista kieltä: onely.

- - - Updated - - -

^ Mutta ompas siinä neidolla muhkeat munkit! Alkoi tekemään mieli... kahvia.

Nyt kyllä.. KÖNTSÄ KIUSAA!

Kuulostaa kyllä mukavasti kesältä, kun tuolla leikataan nurmikkoa.

Ja nyt syytellään seksuaalisävytteisesti!

Joo kesältä tuntuu, itse olen ajellut nurtsin:tuplasti. Ja eilen maalailin paidassa, mallia tee. Onanoinnilla reenatut käsivarret pullistelivat valkoisessa maalissa.

veteletkö sekä myötä että sekä vastaotteella

- - - Updated - - -

laitatako kuntokuvia millekkään sivustolle

- - - Updated - - -

juhlakunto

- - - Updated - - -

anoppia ei lasketa

Ratemypoo sivulle lähinnä. Riippuu montako redbullia ollut aamupalaksi.

- - - Updated - - -

Joo variaatioita pitää tehdä tällä ikää. Nuorena poikana toimi kun vaan veteli. Ja ruokavalioon pitää panostaa.

- - - Updated - - -

Ei oo reenaus helppoo.

- - - Updated - - -

Forearms, backhands, foursome, fatbar, kaikki on käytössä.

- - - Updated - - -

Pienelläkin pärjää jutteli pienet. Voi pärjätäkkin, vitustako minä tiedän.

tälläikää joutuu jo venyttelläkki!

- - - Updated - - -

silti on koko ajan ja aina takareidet tiukalla

Back
Ylös Bottom