Sanotaan nyt vaikka niin, että DDR:n kuulantyöntäjät olivat riskissä kunnossa.
No niin! No kyllähän minäkin tästä joudan sitten kasvattamaan kulmakarvani yhteen ja parran. Liityn eventan partakerhoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sanotaan nyt vaikka niin, että DDR:n kuulantyöntäjät olivat riskissä kunnossa.
liityn eventan partakerhoon.
Nyt ois santsin järkkäämää miittiä elokuussa tarjolla! Suosittelen.
Pidetään miitti häissä, siellähän on ruokaa ja juomaakin eikä maksa mitään! Mulle ainakin kävis!Olis kiva tulla Sants...in järjestämään miittiin, mutta perkele kun kaveri menee naimisiin samana päivänä. Ja pitäs olla paikalla. What kind of sorcery is this?
Sitä siellä kyllä yleensä on ollut, kun santsi raapii lössin kasaan.sielon liikaa lössiä
Sitä siellä kyllä yleensä on ollut, kun santsi raapii lössin kasaan.
Olis kiva tulla Sants...in järjestämään miittiin, mutta perkele kun kaveri menee naimisiin samana päivänä. Ja pitäs olla paikalla. What kind of sorcery is this?
Oisit tehnyt ns. pääkalloa, mörköpuuroo tai ehkä tutummin jauheliha-makaronimössöä. Tosin huono se on, jos syödessä vasta hokaa.Mestarikokki Irma tässä hei! Tein makaronilaatikkoa ja unohdin munamaidosta munat. Ei ollu hirviän hyvää.
Juuri näin, ehkä ne on mielessä eikä maidossa. Voi Irma!Mä oon kuvitellu, että sulla on munat mielessä jatkuvasti. Silti unohtu, hihihih.
Mä oon kuvitellu, että sulla on munat mielessä jatkuvasti. Silti unohtu, hihihih.