Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eihän se miehisyys muuten haittaa mutta nolottaa jos naisella parta kasvaa nopeammin kuin itsellä.

lipastin,kuntit,jääkaapin kesäkuntoon

#vihannesosasto:parhaimmillaan
#laitoin saunan palamaan:olutta on
#jääkaapilla.jpg
image.webp

- - - Updated - - -

ostopaikka, viinakauppa:negative

maitokaupassa asiointia, onely

- - - Updated - - -

kesä sopii saapua nyt

- - - Updated - - -

olen varustautunut

Nyt ois santsin järkkäämää miittiä elokuussa tarjolla! Suosittelen. Viimeksikin oli aamulla huono olo.

- - - Updated - - -

Joko se lähetys nyt alkais. Kello on jo 20.35!

- - - Updated - - -

Nonii!

- - - Updated - - -

Mutta miksi Robin, se vähän kismittää.

- - - Updated - - -

Miksei vaikka airon meiden.

Olis kiva tulla Sants...in järjestämään miittiin, mutta perkele kun kaveri menee naimisiin samana päivänä. Ja pitäs olla paikalla. What kind of sorcery is this?

Olis kiva tulla Sants...in järjestämään miittiin, mutta perkele kun kaveri menee naimisiin samana päivänä. Ja pitäs olla paikalla. What kind of sorcery is this?
Pidetään miitti häissä, siellähän on ruokaa ja juomaakin eikä maksa mitään! Mulle ainakin kävis!

- - - Updated - - -

sielon liikaa lössiä
Sitä siellä kyllä yleensä on ollut, kun santsi raapii lössin kasaan.

Se on vähän siinä ja tässä onko AC/DC-keikan jatkot päättyneet elokuun puoliväliin mennessä. Siis jos Veskuun on törmätty.

Voi perssuti. Hokasin että ainoa musiikin sekä a-aineen itselle suunnittelema yhteistapahtuma, eli Tammerfest on väärään aikaan. Olen Ukrainassa tuollon, mahdollisesti elossa tai kuolleena riippuen rintaman etäisyydestä.

Mitäs helvettiä nyt keksin, minne minä nyt joudun!

Mestarikokki Irma tässä hei! Tein makaronilaatikkoa ja unohdin munamaidosta munat. Ei ollu hirviän hyvää.
Oisit tehnyt ns. pääkalloa, mörköpuuroo tai ehkä tutummin jauheliha-makaronimössöä. Tosin huono se on, jos syödessä vasta hokaa.

- - - Updated - - -

Mä oon kuvitellu, että sulla on munat mielessä jatkuvasti. Silti unohtu, hihihih.
Juuri näin, ehkä ne on mielessä eikä maidossa. Voi Irma!

Back
Ylös Bottom