Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

63h samoilla silmillä, ihme ettei edes mätöt ja kepu tiputtanut. Illallla vasta nukkumaan ja kello soimaan joskus 14.00, riippuu vähän siitä nukkumaan menosta. Sitten taas päivä pystyssä ja jotkut 12h. tirsat. Näin pääsen univajeesta eikä rytmi mene aivan prinkkalaksi.
72h valvominen kyllä hieman houkuttaa, rupee oleen jo nyt kuula pikkasen sekaisin, ei pahasti kuitenkaan.
Ite tykkään jaotella uneni tasaisesti jokaiselle yölle erikseen. Mutta tapa se on tuokin.

63h samoilla silmillä, ihme ettei edes mätöt ja kepu tiputtanut. Illallla vasta nukkumaan ja kello soimaan joskus 14.00, riippuu vähän siitä nukkumaan menosta. Sitten taas päivä pystyssä ja jotkut 12h. tirsat. Näin pääsen univajeesta eikä rytmi mene aivan prinkkalaksi.
72h valvominen kyllä hieman houkuttaa, rupee oleen jo nyt kuula pikkasen sekaisin, ei pahasti kuitenkaan.

Kyyllä sä yhen päivän tohon päälle vielä valvot!

Itse vuosia sitten kun lopetin juomisen niin tullut nukuttua joka yö 8-9h. On sopiva mulle. Ei sovi mennä ali eikä yli. Siks heräilen viikonloppusinkin seiskalta.

Eikös 24 h valvominen vastannut promillen humalatilaa vai miten se meni :D

Ite oon perkuleen huono nukahtaa, mutta ei tollanen valvominen onnistuis vaikka miten yrittäis. Max. 4 aikaan yöllä menee silmät jo ristiin.

Niin mäkin, yleensä, tämä on joku testi joka on kai pikkasen lähtenyt lapasesta.

Turha nyt enää on ryhtyä jarruttelemaan. Se 72h on aivan hyvä.

_125257.jpg

Jaoin etureidet ja takareisi-peppuliikkeet kahdelle päivälle ja alan tehdä 5-jakoista. I'm so excited! :dance2:

Huomenta Irma.
Ja aavistuksen muutkin.

Mun paikkoihin sattuu vähäsen. Kolmen päivän työviikko. Is nice. Ja sitten keskiviikon ja maanantain välisen yön vois asentaa vähän kiveksiä. Pihaan.

Back
Ylös Bottom