Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tumblr_lhloxgf74H1qaxxvao1_400.gif

Hmm, itsehän en ole tänä vuonna vielä Monty Python and the Holy Grailia vielä katsonutkaan. Täytyypä katella pikapuoliin!

King Arthur: I am your king.

Woman: Well, I didn't vote for you.

King Arthur: You don't vote for kings.

Woman: Well how'd you become king then?

King Arthur: The Lady of the Lake, her arm clad in the purest shimmering samite held aloft Excalibur from the bosom of the water, signifying by divine providence that I, Arthur, was to carry Excalibur. THAT is why I am your king.

Dennis: [interrupting] Listen, strange women lyin' in ponds distributin' swords is no basis for a system of government. Supreme executive power derives from a mandate from the masses, not from some farcical aquatic ceremony.

Pakko lähteä rakentamaan kehoa: saan sille vähän suuremman merkityksen.

- - - Updated - - -

Olispa siellä joku aamujoogahousut jalassa.

- - - Updated - - -

Minkälaisen erektion sitä tänään vetäis? Treenin siis.

Vai olisiko että elämän tarkoitus on nimenomaan yksilöllinen? Lajina elämällä ei ole sen kummempaa tarkoitusta.

Ajatuksemme ovat kaikkein tärkeintä. Meistä tulee sitä mitä me ajattelemme.
- Buddha

Elämän tarkoitus on myös sitä miten itse koemme sen.

Voihan sitä päättää vaikka itse, että oman elämän tarkoitus on katsella mahdollisimman paljon Uptonin Katen höllyviä tisuja, jos asian noin ajattelee. Tarkoitin lähinnä, että ei ole olemassa mitään ennalta määrättyä tarkoitusta tai oikeaa vastausta.

- - - Updated - - -

Minä söin sushia enkä aio tänään voimistella tai urheilla yhtään.

Mää söin lihapullia. Muuten en urheilisi, mutta koirain kanssa on pakko lähteä tonne sateeseen tarpomaan.

Oikeestihan lähden ihan mielelläni ja oikeastaan pidänkin sateesta.

Mä rakastan rahaa, mielestäni on vaikea olla täysin onnellinen jos ei ole mahdollista tuhlata rahaa älyttömyyksiin. Aion tänään hakea ps4:sen käteisellä!

Enkä siis ole mikään rikas.

Nonnih. Mä pyhitän loppupäivän ja -illan sille että mielikuvittelen Ultimetsian tisuja mielessäni. Oikein aktiivisesti ja seikkaperäisesti puin mielessäni sitä asiaa. Eksistenssin ja vähän ännännen potenssinkin (vaikka ei meillä lasketa) nimissä.

Mutta mä lupaan lähestyä sitä asiaa siten, että riisun kaikki ennakkoasenteet. Teen sen vilpittömästi ja siinä ajatuksessa, että minä ja ne tissit olemme vain yksi pieni ja merkityksetönkin osanen luontoa ja universumia.

- - - Updated - - -

Itseasiassa mä juon siinä samalla yhden kaljan.

Mutta mä lupaan lähestyä sitä asiaa siten, että riisun kaikki ennakkoasenteet. Teen sen vilpittömästi ja siinä ajatuksessa, että minä ja ne tissit olemme vain yksi pieni ja merkityksetönkin osanen luontoa ja universumia.

Mimmosethan tissit universumilla olisi jos se olisi nainen. Veikkaan, että vähintään muutaman ison galaksin kokoiset. Ainakin.

- - - Updated - - -

Niissä riittäisi miettimistä.

Back
Ylös Bottom