Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Negative. Mutta ei se ainakaan paljoa huonompi voi olla kuin Vmax tai Bosshoss. Koska juuri mikään ei voi olla.

Minä sain talokaupoissa kaupantekijäisenä venäläiset kottikärryt joista on etukumi lussu. Täytyypäs käydä testaamassa sitä ennen ostopäätöstä, ajokokemus on varmaan suht vertailukelpoinen.

Minkäs hintanen A-kortti nykyään on? Vähän kiinnostais vaikka mopedeilla en ees oo ajanu, toisaalta moottoripyörällä ajo vois olla mielekkäämpää.

90 milliä houkuttelee... eurojackpotissa mutta en ota osaa, paitsi porukkapelin muodossa.

Tai ehkä jopa taisteluliivimieheksi.

Laitoin tarjouspyyntökyselyn A-tarvikkeista, saa nähdä vastaako edes kukaan:D

Luulen että neuvostovalmisteiset kottikärryt on ajo-ominaisuuksiltaan melko samalla viivalla.

- - - Updated - - -

A taitaa olla siinä tonnin kieppeillä, jos on B alla.

en Minä taidakkaan ruveta

rupesin miettimään

sehän lepattaa päällä, nautin mieluummin lepattamattomasta matkanteosta ihoamyötäilevä tiukka nahka-asu:päällä

- - - Updated - - -

myös polttoainetta säästyy,koska,ilmanvastus on pienempi

Irma on muuten,kunti,nähnyt Minut nahka-asussa

mm.kaasutin silloin:voimakkaasti

Voi kyrpävittu. Hetken ku painaa töitä, on täällä päästetty piirakkafestit alkamaan! Hyi hyi.

Sausagefest-time!

- - - Updated - - -

Melko rivologinen sanapari tuossa edellä.

- - - Updated - - -

Nimittäin vitun iskävartalo.

Onko tällä jotain tekemistä niiden vitun homojen kanssa? Vai mitä? Tä?

Musta termi on ihan osuva ainakin meidän perheessä kun kummasti miehen kroppa muuttui iskäytymisen myötä :D Nyt kun enempää lapsia ei ole tulossa, muuttunee kroppakin taas soukemmaksi :D

Mutta sytyn kyllä miehen iskävartalostakin KOSKA hyvä perse!

Musta termi on ihan osuva ainakin meidän perheessä kun kummasti miehen kroppa muuttui iskäytymisen myötä :D Nyt kun enempää lapsia ei ole tulossa, muuttunee kroppakin taas soukemmaksi :D

Mutta sytyn kyllä miehen iskävartalostakin KOSKA hyvä perse!

PEEP ! PEEP ! PEEP ! PEEP ! PEEP ! PEEP

MARITAL SeX WaRNING!!!

- - - Updated - - -

MARITAL STRAP-ON SeX WaRNING!!!

- - - Updated - - -

Toi termi on niin penaalista. Syttyminen tapahtuu enimmäkseen silmien ja hypotenuusan välissä ja välistä.

pikku korjaus vielä

Nyt sitten ruvetaan esineellistämään jo korvien väliäkin. Mä en kestä. Eikö tää koskaan lopu ?!?

Ei!

iregretnothing_zps3402d221.gif

Back
Ylös Bottom