Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Micro Whey on hyvää, pöntön sitä syönyt, tais olla mantsikkaa. Tässähän saa kipinää, pitäiskö sitä sitten vähän treenatakkin jos tuota Wheytä ostan? Hurli-Durli on hyvä valinta, kai, en ole ikinä ajanut mutta kyllähän ne päät kääntää(jos niitä menee +20 letkassa).

Ai tartteeks noitten roteiinihormonien lisäksi jotain reeniäkin ?

Elämän totuuksia: öljyvalo sammuu varmuudella, joskus.

- - - Updated - - -

Onkohan tommonen paska vai erittäin paska ajettava, onko kellään käyttökokemuksia?

Onkohan tommonen paska vai erittäin paska ajettava, onko kellään käyttökokemuksia?

Minä tykkään

ja jos putket ovat:suorat niin voi Veljekset sitä hymyn leveyttä kun kääntää:kahvasta!

Nyt poijjaat. Perjantain jälkeen ostan itelleni nelospyöräksi tämmösen. Pärräilen sillä kauniina kesäiltoina kaupungille. Jazzien aikaan. Mimmit liukastumisvaara.

Andys-SC1000-RsideFA-800.webp
Andys-SC1000-RSRA-800.webp

Minua harmittaa etten viimeSuvena ostanut sitä S2R:ää

Nyt poijjaat. Perjantain jälkeen ostan itelleni nelospyöräksi tämmösen. Pärräilen sillä kauniina kesäiltoina kaupungille. Jazzien aikaan. Mimmit liukastumisvaara.

Jotenkin epäergonomisen näkönen. Ehkä vaan näkönen.

- - - Updated - - -

Varo ettei etupyörä lähte alta!

Mulla on useasti lähenyt etunen alta. Ilmaan u know. hahaha.

- - - Updated - - -

Mutta oikeasti on lähtenyt kerran alta, kun talvella lähdin tallista ja pihassa oli jäätä ja sohjoa.

Aivan niin juu, tottakai. Itsehän olen sen verran pihi, että vaikka rahaa olisi en silti ostaisi mitään. En osannut vaan samaistua.

Joo, joku käytetty max -05 mallin auto. Manuaali. Ettei naapurit arvaa mitään. Punasella lapulla jauhelihaa. Ja testamenttaat kaikki 90milijuunaa itäporin seurakunnalle.

- - - Updated - - -

Töissä toki normaalisti myös.

Kyllä vähän voi elvistellä, esim. jättää viissenttiset kassaan ja sanoa että se on tasaraha.

Kumpikohan on mukavampaa, rahan reilu käyttö vai tieto siitä että sitä olis ihan perkeleesti?

- - - Updated - - -

Töissä toki olisin ja vinkuisin tasaiseen tahtiin olemattomia korotuksia. Josta verottaja niistäisi vielä puolet.

- - - Updated - - -

Ja renkaat ostaisin Tori.fi:stä käytettynä. "Hyvät käyttörenkaat"

- - - Updated - - -

Mikä idea myydä renkaita luonnehdinnalla käyttö-? Jos nyt puhutaan henkilöauton renkaista niin totta vitussa ne tulee vain ja ainoastaan käyttöön!?!

pitäisiköhän ryhtyä liivimieheksi,farkkuliivimieheksi

moottoripyöräillessä siis

mitä,kuntit,tuumaa

Back
Ylös Bottom