Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

image.webp

- - - Updated - - -

Minä en ole kuntit vieläkään päässyt sängystä ylös

- - - Updated - - -

tuntuu olevan vaikeaa

- - - Updated - - -

eilinen kuntosalijumppa,harjoitus:

-takakyykky
-vansalihakset
-5min,venyttely

- - - Updated - - -

kesto:vajaa,tunti

Missämissämissämissä

Iltalehti.fi ja/tai iigee.

Positive. Ei vaan ymmärrä. Tommosia hanureita nyt on Interwebs pullollaan, eikä tuo akka ole omaan silmään ainakaan kasvoiltaan kaunis.

Saisin tulemaan. Monesti. En erityisemmin viehättynyt hänestä aiemmin, mutta tässä parin vuoden sisään on jotenkin alkanut vetoamaan eläimellisiin vaistoihini. Kuten myös on käynyt Sara Chafakin kanssa. Sillälailla yhdessä erikseen.

OOTSÄPANNUSITÄ!??!?
Eikun siis anteeksi missähän tämä Uusivirran belfie mahtaa olla? Olispa kätevä semmonen työkalu tai appsi millä vois etsiä internetsistä jollakin tietyllä hakusanalla.

En, en etes mielikuvissani... Belfien sijainti, kts. ohjeistus yllä.

Saatana. Menny koko aamu paltsussa, ja vielä jatkuu. Onneks sain sentään tungettua poskiini muutaman kanan tissin! Ei tullu tästäkään päivästä tissitöntä. Heitin vielä satsin majoneesia siihen tisseille. Hyvää herkkua oli se. Naimimaiskis.

Saisin tulemaan. Monesti. En erityisemmin viehättynyt hänestä aiemmin, mutta tässä parin vuoden sisään on jotenkin alkanut vetoamaan eläimellisiin vaistoihini. Kuten myös on käynyt Sara Chafakin kanssa. Sillälailla yhdessä erikseen.

Onneksi makuja on monia. Kamalaa sekin olisi, jos kaikki viskit maistuisi samalta. Tai no, riippuu miltä. Jos bulkkiviskin hinnalla saisi Ardbegin Supernovaa. Kelpaisi.

penkki,kulmasoutu,vipunostot,betterbodiescount,one,ja kotiin

reilusti alle tunnin suoritus

- - - Updated - - -

nyt maksalooraa ja ulosteelle,Mars,Mars

Mulla on tullut pieni aneurysma tuosta Krista Siekfridsistä. Jotenkin se on ollut aina todella ärsyttävä mutta nyt mä oon alkanut tsiikata sitä sillä silmällä. En tiä perkele..

- - - Updated - - -

Se vetoaa elimelliseen puoliskooni.

Outo jälki jäi muistiini myös vuoden 2008 Tanssii Tähtien -kaudelta, jossa Vappu Pimiä tanssi vihreässä niukassa mekossa sambaa. Sympaattinen hermostoni kuumeni vaikka tahto ja järki sanoi muuta.

- - - Updated - - -

Mennee nuoruuden piikkiin.

Mulla on tullut pieni aneurysma tuosta Krista Siekfridsistä. Jotenkin se on ollut aina todella ärsyttävä mutta nyt mä oon alkanut tsiikata sitä sillä silmällä. En tiä perkele..

- - - Updated - - -

Se vetoaa elimelliseen puoliskooni.

*Läps.

- - - Updated - - -

As in avari to the nekku.

Mäkin laiton paltsutangat narulle.

ps Uusivirran belfie tsekattu. Kyyyllä mä sanosin että hyvän pyllyn kanssa pärjää aina.

- - - Updated - - -

se herätti mussa mm panemis-viettiä

- - - Updated - - -

^nakkerit

- - - Updated - - -

Onneks on kohta se seksiloma med Ultimetsia.

- - - Updated - - -

Paltsumies tuli uuden karheella CLS-mersulla. Tulin kateudesta vihreäksi.

- - - Updated - - -

Jos mulla olis semmonen niin en kyllä ihan niin avoimesti sillä ajelis torstaina muina miehinä. Pitäisi ns kynttilää vakan alla.

- - - Updated - - -

Ajelisin sillä valeasussa.

- - - Updated - - -

homo

Sitä paitsi. Mersu on ihan paska. Pellit mätänee ja muutenkin sellainen kyrvänkorvike. Ainakin jos on kallis ja tehokkaalla myllyllä.

- - - Updated - - -

Ei MIES tarvitse tuollaista menopeliä. Ei.

Vitsi kun tuli paha mieli siitä mersusta.

- - - Updated - - -

Mä todella toivon että se unohtaa avaimet housun taskuun ja pesee ne pesukoneessa. Marmoritiskillä ihan varmasti puolisen tonnia.

Back
Ylös Bottom