dave
Vikkelin kilauttaja
kohta alkaa,kuntit,neljä suurta
lomapäivän:kohokohta
Toivottavasti SDP ei pääse hallitukseen. Rinne vois suksia veronkiristyksineen jonnekin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kohta alkaa,kuntit,neljä suurta
lomapäivän:kohokohta
Toivottavasti SDP ei pääse hallitukseen. Rinne vois suksia veronkiristyksineen jonnekin.
Irman kanssa oltiin viimeyönä uimassa. Sitten sielä oli joku ankerias sielä vedessä. Sen kanssa Irmalla näytti olevan juttua. Tarkoitan sitä kalaa.
Sitten muihin aiheisiin. Oletteko, kuntit, jo nähneet Anni Uusivirran belfien. Herrajjestas, ihan henki salpautui. Ja veri pakkautui. Wawawewa.
Irman kanssa oltiin viimeyönä uimassa. Sitten sielä oli joku ankerias sielä vedessä. Sen kanssa Irmalla näytti olevan juttua. Tarkoitan sitä kalaa.
Sitten muihin aiheisiin. Oletteko, kuntit, jo nähneet Anni Uusivirran belfien. Herrajjestas, ihan henki salpautui. Ja veri pakkautui. Wawawewa.
Mutta salipäivitys.
eilinen reeni:
-SJMV
-PYSTÄRI
-VIPAREITA
-RANSKIS
-LISÄÄ VIPAREITA
-OJENTAJA YLÄTALJASSA
-VOIMAPYÖRÄ LIMPPU SELÄSSÄ
-HAUBITSI: SUORALLA TANGOLLA
-HAUBITSI: HAUISKÄÄNTÖ/HAMMERI TUPLANA
-BETTER BODIES TAKAKONTTI: BONGATTU (TODELLA HYVÄ)
-CAPS LOCK: PÄÄLLÄ
- - - Updated - - -
Luoja anna tämän turvatarkastajan olla sunnuntaina työvuorossa:
Naisturvatarkastaja kosketteli miesmatkustajan genitaalialueita - potkut | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fi
teillä on kyllä molemmilla ihan hirveesti liikkeitä, kun vertaa mun ohjelmaan
-vedä trikoot jalkaan
-kuljeskele ympäri salia näytellen kamelinvarvasta
Teillä on kyllä molemmilla ihan hirveesti liikkeitä, kun vertaa mun ohjelmaan
-vedä trikoot jalkaan
-kuljeskele ympäri salia näytellen kamelinvarvasta
Hyi saatana sulla on paljon liikkeitä, kun vertaa omaan 1-jakoiseen.
Eilen:
- Etukyykky 5x5
- Lisäpainoleuat 5x5
- Sotilaspenkki 5x5
- Pohjenousut
- Voimapyörä
Juuh jonkinverran, mutta treeni ei ole kauhen pitkä: Koska olen läski, teen useimmat liikkeet vuoropareina, palautukset jää lyhyiksi ja sykkeet on aika ylhäällä koko treenin. Kauhea hiki on pinnassa. Eilenkin treenin päätteeksi olin aivan märkä.
En uskalla, ettei vaan tule ylikunto.Kai sä sentään napsit samalla selfie belfie ja römpsie kuvia ?