Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kaikenlainen keräily on kyllä jännää puuhaa. Muistan pienenä poikana, kun kerättiin NHL-kortteja ja SM-liiga -tarroja.
Ei kerää nykynuoret sellaisia ei. Huumeita vetävät lasten leikkipuistoissa suoralippaiset lakit päässä.

Pitäsköhän se pakastaa vai kuivata. Mikä ois se ratkaisu? Vai pitääkö sen jopa tuoksua, eli ihan vaan astiaan ja jääkaappiin.

Siis the paskasta puhe.

Pitäsköhän se pakastaa vai kuivata. Mikä ois se ratkaisu? Vai pitääkö sen jopa tuoksua, eli ihan vaan astiaan ja jääkaappiin.

Siis the paskasta puhe.

Olisko nykyaikana riittävä, kun poimisi köntsät omiin kätösiin ja laittaisi kuvan keräilyharrastajat.com-foorumille ja instaan, faceen ja eduskunnan ilmoitustaululle.

OIJOIJOi!!

Naiset olis ainakin ihan että:
tn_hardbodies_05.jpg

Olisko nykyaikana riittävä, kun poimisi köntsät omiin kätösiin ja laittaisi kuvan keräilyharrastajat.com-foorumille ja instaan, faceen ja eduskunnan ilmoitustaululle.
Se riittäis, oletan. Toki selfietikkusella vois ottaa vielä joko lähikuvaa itse tuotteesta tai sitten mukavan yhteiskuvan. Kyl sillä mediaan pomppais ja ihmisten huulille!

Ajattelin mennä peseen mopotinta. Sais myyntikuvat ja sen myyntiin. Ei vaan jaksas edes sen vertaa innostua.

Mulla on semmonen rojekti että katsasta auton ja pesen sen sitten ja myyntiin vaan. En pidä enää ikinä näin kauaa samaa autoa että joudun katsastamaan sen. Vittumaista.

- - - Updated - - -

Katsastaminen on vittumaista.

Mulla on semmonen rojekti että katsasta auton ja pesen sen sitten ja myyntiin vaan. En pidä enää ikinä näin kauaa samaa autoa että joudun katsastamaan sen. Vittumaista.

- - - Updated - - -

Katsastaminen on vittumaista.

Kauankohan minulla on ollut nykyinen autoni...hmmm...oisko about 6 vuotta.

- - - Updated - - -

Ja onhan se jo yli kymmenen vanhakin.

- - - Updated - - -

Taidan olla sellainen "takertuja". Olen myös asunut samassa paikassa about 7 vuotta ja samalla mopollakin ajanut 4 vuotta.

Mä annan aina jonkun muun pitää mopedia vakuutuksissa talven yli ja huoltaa sen hyvää kuntoon kesäksi. Sitten mä ajan sillä kesän ja myyn sitten taas seuraavalle. On sekin kyllä joskus vähän rasittavaa.

- - - Updated - - -

Vain yhten pyörän hävittäminen kismitti pikkusen.

- - - Updated - - -

Se oli aika raskas tankki mutta tykkäsin siitä.

- - - Updated - - -

yamaha-xjr1300-2002.gif

Mä annan aina jonkun muun pitää mopedia vakuutuksissa talven yli ja huoltaa sen hyvää kuntoon kesäksi. Sitten mä ajan sillä kesän ja myyn sitten taas seuraavalle. On sekin kyllä joskus vähän rasittavaa.

Ite ei tommosta kykenisi. Vähän kuin lapsensa hylkäisi.

Back
Ylös Bottom