Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tarvitsisin lakritsia akuutisti tähän matalaan verenpaineeseen ja sen aiheuttamaan huimaukseen, mutta huimauksen takia en pääse kauppaan. Saatina. Ja joku yritti ajaa minua päin. Kyllä nyt koetellaan. Mutta että lakritsia. Nyt.

joko,kuntit,istuu sohvalla selkä suorana ja odottaa malttamattomana pian alkavaa ohjelmaa

- - - Updated - - -

Minä istun

- - - Updated - - -

Vaalit 2015: Kahdeksan puheenjohtajaa

- - - Updated - - -

se on ohjelma asiallisille imisille

- - - Updated - - -

emmehän me eläimiä ole sanoisi HerrFuterkin tässä tilanteessa

- - - Updated - - -

uskoni on vahva,minä en,että myös Johnny katsoo tuon asiallisen ohjelman

- - - Updated - - -

ehkä Lasse suoranaan

jos ei naapuri ole riistänyt heidän ystävyyttään

Tein juuri uunissa vohveleita. Tein oikein taiteellisen taikinan, tuli ihan valkuaisvaahtoakin siihen. Jännää. Ja äärimmäisen makeaa. Kermavaahdolla. Hhhrrrr..... tällä sokerimäärällä hurisen aamukolmeen asti!

Perkele. Vaikken ole eläin, en viitsinyt nyt katsoa sitä kolmosen vaalitenttiä, kun mä ajattelin olla ihan rauhallisesti tämän illan. Kiristää pantaa välittömästi kuitenkin.

Oikeesti mä unohdin koko homman. Tulin (ei sillä tavalla, vielä) juuri kivespyykiltä. Wapaamuurarien elämäntapojen mukaisesti kävin vähän harrastamassa suihkussa ja saunassa käyntiä. Ja tajusin juuri, etten muistanut käydä tänään ollenkaan lenkillä. Täytyy juosta viikonloppuna kaksi: kertaa.

Minä otan käsipainot mukaan suihkuun.

Hienoa ajankäytön optimointia, mites perspillu monessa asennossa? Meneekö myös suihkuttelun: lomassa? Ja käsipainoilua sitten yhdyntöjen välissä.

Tässä herrasmiehille ja naikkosille vähän meteliä illaksi:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
minen ole ikinä tykänny Arhinmäestä, enkä tykkää vieläkää

siinä jannus ärsyttää mm.kaikki

Pari jaksoa saari-ohjelmaa jäljessä, tai no kohta yksi. Odotan että nuo äijät hajoaa...

- - - Updated - - -

Joku tässä nyt mättää. En saa rauhaa. Kuka ääliö tuonne menee :D

- - - Updated - - -

Sinkkuna kyllä, mutta jos suhteessa niin en. Minä.

Minä en nyt tiedä mitä mieltä olen noista porilaisista. Onko ne sympaattisia vai raivostuttavia.

Arhinmäki on raivostuttava. En pidä.

Back
Ylös Bottom