Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kevätmasennus iskee. Joutuu riutumaan koneella työskennellen ja opiskellen kun auringon valo ja raitis ilma virtaa ikkunoista. Ulkoa kuuluu kaupungin elämän äänet ja kohta varmaan joku opiskelijaporukkakin suuntaa riehakkaasti juhlimaan. #ElämäKuseeNiskaanVaikkaMitäTekisi.

Jos yhtään lohduttaa, tätä sinun loppuelämäsi tulee olemaan, joten parempi vaan totutella.

Sillä poikkeuksella tosin, että raitista ilmaa ei tule, koska tulevaisuudessa ikkunat eivät ole avautuvaa mallia, kun energiatehokkuusministeriö kieltää avaamismahdollisuuden lämpöenergian hukkaamisen estämiseksi ja valvova viranomainen kannattaa ehdotusta kun Samulin 4v. käsi jäi kerran ikkunan väliin ja tuli pipi.

Olispa jo keskiviikko, niin tulisi TI.

- - - Updated - - -

Nykyään ei tule muuten ainuttakaan seuraamisen arvoista tv-sarjaa.

Vielä syksyllä tuli muistaakseni joka päivä 21-22 joku hyvähkö sarja, jonka äärellä jaksoi kuluttaa vuorokautisen tv-annoksensa.

- - - Updated - - -

Tai no Viikingit tulee, mutta liian myöhään. Tulee kyllä katottua Katsomosta tai muuta kautta.

Nykyään ei tule muuten ainuttakaan seuraamisen arvoista tv-sarjaa.

20:30 uutiset on hyvin asiallinen,kunnonihmisten,tv-sarja

- - - Updated - - -

#mattirönkä

- - - Updated - - -

#kerttukotakorpi

- - - Updated - - -

unelmakokoonpano

- - - Updated - - -

siihen päälle vielä

#lauraarffman

Mutta jos on ne samat uutiset lukenut jo pitkin päivää moneen kertaan, ei niitä oikein pelkän mahtavan visuaalisen ilmeen ja ilmiömäisen ulosannin vuoksi viitsi katsella.

Minä viitsin

jos ne tulee 20:30 uutisissa,ne ovat totta

Tänään olisi viikon ensimmäinen ja viimeinen kunnon treenipäivä. Sitten loppuviikko on punttien osalta huilia ja kevyttä lihashuoltoa.

- - - Updated - - -

Minä viitsin

jos ne tulee 20:30 uutisissa,ne ovat totta

Yle ei tosin aivan kaikessa loista puolueettomuudellaan, joten hyvä jos näin on sentään uutisten osalta.

Mä kyllä katsoisin telkusta mielelläni jos Harrilla olisi oma ohjelma. Se olisi mukavaa.

Katsoin nyt ruudusta sitä Temptation Islandia, että tiedän mistä puhutaan. Mua alkoi vähän hävettämään.

kuntit, kenen nimipäivä

#tänään

image.webp

- - - Updated - - -

#asiallisia uutisia
#onely

Vielä neljä päivää töitä ja lomille lompsis!

Back
Ylös Bottom