Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikäli ennen on salilla aina keskitynyt lihaksen "täydelliseen tuhoamiseen" suurta volyymia ja lukuisia erikoistekniikoita käyttäen, niin suosittelisitko jatkamaan dieetille siirtyessä samaan malliin? Pointtina lähinnä se, että kun dieetillä ei kuitenkaan lihasta ihan liikoja rakenneta, niin voiko tuollaisella reenillä jopa kuluttaa liikaa lihasta reenin aikana ja vetää itsensä liian piippuun? Eli olisiko maltillisempi erikoistekniikoiden käyttö ja pienempi volyymi mielestäsi parempi vaihtoehto?

Ja onkohan Do You Dare tekemässä paluuta tulevaisuudessa?

Hyvä kysymys, muakin kiinnostaisi Miken mielipide:)

Mikäli ennen on salilla aina keskitynyt lihaksen "täydelliseen tuhoamiseen" suurta volyymia ja lukuisia erikoistekniikoita käyttäen, niin suosittelisitko jatkamaan dieetille siirtyessä samaan malliin? Pointtina lähinnä se, että kun dieetillä ei kuitenkaan lihasta ihan liikoja rakenneta, niin voiko tuollaisella reenillä jopa kuluttaa liikaa lihasta reenin aikana ja vetää itsensä liian piippuun? Eli olisiko maltillisempi erikoistekniikoiden käyttö ja pienempi volyymi mielestäsi parempi vaihtoehto?

Ja onkohan Do You Dare tekemässä paluuta tulevaisuudessa?
Volyymissa tuppaa olemaan myös enemmän metabolista vaikutusta, joten kyllä mä siirtyisin tekemään sillä periaatteella.

Mikäs on Miken suhtautuminen WABBA liittoon, ois aika makeet kisat Padonassa Venetsian lähellä ja voin luvata hyvät kuvauspaikat ; )
Voin olla väärässäkin, mutta mulla on semmoinen kuva, että se on vähän niinkuin mestis, ne jotka ei pärjää IFBB:ssä, menee muihin liittoihin. Joku voi tippua SM-kisoissa IFBB:ssä finaalista ja on maailmanmestari toisessa liitossa.

Voin olla väärässäkin, mutta mulla on semmoinen kuva, että se on vähän niinkuin mestis, ne jotka ei pärjää IFBB:ssä, menee muihin liittoihin. Joku voi tippua SM-kisoissa IFBB:ssä finaalista ja on maailmanmestari toisessa liitossa.
Tuntuu koskevan lähinnä suomalaisia. Kansainvälisten kisaajien taso on yleensä kova. Tässä oli +40-vuotiaiden sarjaa Kultsalta viime vuoden fiaskokisoista:

vXTkJ5M.jpg

Lainaus WABBA (World Amateur Body Building Association) on kehonrakennukseen ja fitness-urheiluun keskittyvä yhtiö. Sen perusti ranskalainen Serge Nubret vuonna 1976.[1] WABBA on yksityisomistuksessa oleva yhtiö, joka on rekisteröity Saksassa.[2][3]

WABBA järjestää maailman- ja Euroopan-mestaruuskisoja. Kisoihin osallistutaan maksamalla osallistumismaksu.[4] Karsintoja kisoja varten ei ole. Titteleitä ovat vuosien varrella voittaneet muun muassa Tony Pearson, Samir Bannout ja Ronny Rockel. Vuonna 2013 suomalainen Sofia Ruusila-Nousiainen voitti järjestön Miss Bikini Fitness -kilpailun[5] ja tuli kolmanneksi seuraavissa kisoissaan samana vuonna.
Wabba on älyttömän paljon pienempi liitto kuin IFBB mutta suositumpi esim; Ranskassa, Italiassa, Kreikassa, ja kyllä voittajat eri sarjoissa ovat täysin IFBB tasoa. Minun mielestä tämänkin liiton kisot kisat ansaitsisivat paljon enemmän huomiota Suomessakin. ( ongelma on eräs Lahtelainen promoottori joka tekee kaikkensa torpetoidakseen ko liitttoa esim uhkailemalla yrityksiä sanktioilla jos tulevat liiton kisoihin esille, mikä on mielestäni sikamaista sillä kyllä tänne härmään parikin bodiliittoa mahtuu, saataisiin enemmän kisoja ja kilpailijoita..

Miksi ei voi kisata siellä missä muutkin kisaa (ifbb)? Mihin näitä liittoja tarvii nii monta? Jos oot kunnossa ni meet lavalle, oli se kenen järjestämä vaan. Vai mikä riita näissä liitoissa on? Just oli taas, joku uus liitto? Goexpo messuilla pitämäs kisaa. Mä en kyl tajuu...

Miksi ei voi kisata siellä missä muutkin kisaa (ifbb)? Mihin näitä liittoja tarvii nii monta? Jos oot kunnossa ni meet lavalle, oli se kenen järjestämä vaan. Vai mikä riita näissä liitoissa on? Just oli taas, joku uus liitto? Goexpo messuilla pitämäs kisaa. Mä en kyl tajuu...

Nyt ei vaan pysty. I dont even.

Joo mä kans ymmärrä miksi pitää olla kaikkia eri firmoja samalla alalla? Miksi pitää perustaa joku uusi firma, miksei voi vaan mennä siihen olemassaolevaan firmaan töihin. Jos pystyt tekeen töitä ni meet töihin, oli se kenen firma vaan. Miksi pitää olla Hesburger ja McDonalds. Just tuli joku uus Burger King taas tänne. Sit on kaikkia pikkusia nakkikiskoja. Mä en kyl tajua..

Sit on kans kaikkia näitä kilpailevia nettisivuja ja kaikkea, eri maitaki. Miks Suomi ei voinu vaan pysyä siel Ruotsin vallan alla, miks pitää olla kaikkia eri maita ja jokaises eri sääntöi, mihin näit tarvii niin monta? Joku Serbia ja Bosnia-Hertzegovina ja Albania, miksei vaan voinu olla Jugoslavia? Menee yli hilseen.

Mä en myöskään ymmärrä miksi kilpaurheilussa tarvitaan eri liittoja. Sehän vaan tuottaa useita päällekkäisiä mestareita joiden keskinäistä paremmuutta ei tiedetä. Taitaa enimäkseen nämä pikkuliittojen kisoihin menijät olla sellaisia jotka ei vaan kestä todellisen tasonsa paljastumista. Se on kiva patsastella mielummin euroopan mestarina iltalehtien jutuissa kuin olla joku SM-kisan kahdeksas. Kaikki vaan samaan kisaan niin saadaan selville kuka on kaikkein kovin.

Mä en myöskään ymmärrä miksi kilpaurheilussa tarvitaan eri liittoja. Sehän vaan tuottaa useita päällekkäisiä mestareita joiden keskinäistä paremmuutta ei tiedetä. Taitaa enimäkseen nämä pikkuliittojen kisoihin menijät olla sellaisia jotka ei vaan kestä todellisen tasonsa paljastumista. Se on kiva patsastella mielummin euroopan mestarina iltalehtien jutuissa kuin olla joku SM-kisan kahdeksas. Kaikki vaan samaan kisaan niin saadaan selville kuka on kaikkein kovin.

Voisiko johtua siitä, että moni tyyppi haluaa tehdä rahaa samalla jutulla ja siksi useita liittoja. EM- ja MM-kisat taitaa olla kuitenkin vielä erikseen, mutta kuten lähes kaikessa muuallakin, raha pyörii yksityisellä puolella...

Back
Ylös Bottom