Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eikö noita copyright tekstejä kannata lätkiä kuvan päälle jollain läpinäkyväl tekstil niin ei oo ihan niin helppoa photarilla rajata pois niinkuin monissa kuvissa netissä?

Oli tuo sinkin saanti isoilla annoksilla (>150) syövän aiheuttaja, jonkin tietolähteen mukaan. Liekkö tarpeellista tuommosta määrää puputtaa...

Ymmärtääkseni verikokeista ei saa luotettavaa käsitystä tuosta, koska 95% sinkistä sijaitsee solujen sisällä. Noh yhtäkaikki, itseänikin mietityttänyt tuo sopiva annostus ja esim luomu testotasojen optimointi. Mitä maksaa verikokeet joissa näkyy nuo ym. natu kehourheilijalle tarpeelliset arvot? Missä ne kannattaa käydä ottamassa?

Ymmärtääkseni verikokeista ei saa luotettavaa käsitystä tuosta, koska 95% sinkistä sijaitsee solujen sisällä. Noh yhtäkaikki, itseänikin mietityttänyt tuo sopiva annostus ja esim luomu testotasojen optimointi. Mitä maksaa verikokeet joissa näkyy nuo ym. natu kehourheilijalle tarpeelliset arvot? Missä ne kannattaa käydä ottamassa?
Itse asiassa Life myymälöissä (tai etenkin Joensuun toimipisteen yhteydessä) pystyy oliko 25-30e hintaan katsomassa mitä puutostiloja kropassa ois. Se mittaa vissiinkin solun sisältä juuri sähkömagneettisen säteilyn avulla. Varsin luotettavat tulokset se tuntuu antavan kun lääkärissä verikokeesta samat puutostilat löytyivät. Ei itselläni mutta puolisolla.

Se sähköhärpäke tosiaankin ihme kyllä, antaa samansuuntaista infoa mitä verikokeet. Olin kerran semmoisessa ja siinä mitattiin myös nikotiinipitoisuus kropassa. No ajattelin tehdä sitten empiirisen testin heti. Eli pyysin uusintamittausta ja ennen sitä kiskoin överisti vapoa että nikotiinitasot nousisivat. Kyllä ne sitten siinä perään tehdyssä mittauksessa oli korkeammalla.

Oli tuo sinkin saanti isoilla annoksilla (>150) syövän aiheuttaja, jonkin tietolähteen mukaan. Liekkö tarpeellista tuommosta määrää puputtaa...
Terveät elämäntavat lisää syöpäriskiä.
Mitä pidempää elät sitä todennäköisemmin saat jonkinlaisen syövän.

Se sähköhärpäke tosiaankin ihme kyllä, antaa samansuuntaista infoa mitä verikokeet. Olin kerran semmoisessa ja siinä mitattiin myös nikotiinipitoisuus kropassa. No ajattelin tehdä sitten empiirisen testin heti. Eli pyysin uusintamittausta ja ennen sitä kiskoin överisti vapoa että nikotiinitasot nousisivat. Kyllä ne sitten siinä perään tehdyssä mittauksessa oli korkeammalla.

Kappas vaan. Insinööri- ja lääketieteen kombinaatio toimii Pohjoismaisessa yhteiskunnassa. Yllätys?

Kyseessä varmaan HCA-mittaus. Itse tehnyt noita n. 30x, itsellenikin 3x pitkällä ajalla. Jotkut jutut näyttäisivät olevan loogisia ja korreloivia, kun taas toisissa mittausparametreissä on heittoa vähän liian paljon jotta vehjettä voisi sanoa luotettavaksi. Eli suuntaa-antavasti laitteelle vahva ok, mutta kohtuullisen isolla varauksella.

Itse asiassa Life myymälöissä (tai etenkin Joensuun toimipisteen yhteydessä) pystyy oliko 25-30e hintaan katsomassa mitä puutostiloja kropassa ois. Se mittaa vissiinkin solun sisältä juuri sähkömagneettisen säteilyn avulla. Varsin luotettavat tulokset se tuntuu antavan kun lääkärissä verikokeesta samat puutostilat löytyivät. Ei itselläni mutta puolisolla.

Meinaatko Ison Myyn liikettä? Taisi olla Prismassa toinen jollen nyt ihan väärin muista. Saattaisi hyvinkin olla paikkaallaan käydä tarkistamassa tilannetta jos suht luotettavaa tulosta antavat.

Hei sähän käytät Mike Otomixejä salikenkinä. Olen itsekin juuri sellaisia hankkimassa, mutta mietin vielä kokoa. Koetko, että esim. raskaisiin hack-kyykkyihin sellaiset "napakan kokoiset" (ilman tyhjää tilaa siis) Otomixit on paremmat - vai sellaiset, joissa on hieman tilaa?

Tuo kiinnostaisi hyvin paljon muuten itseänikin. Jäi vaan mieleen miken ilmoittamat testitulosten hinnat. Tosin taisivat olla helvetin kattavat ja yksityisellä puolella... jotain tonnin verran. Ei ole itsellä moiseen varaa / edes halua maksaa tota hintaa näillä palkoilla. mutta tuol lifen homma olis tosi jees. Saakohan jostain helsingistä kyseistä palvelua?

Hei sähän käytät Mike Otomixejä salikenkinä. Olen itsekin juuri sellaisia hankkimassa, mutta mietin vielä kokoa. Koetko, että esim. raskaisiin hack-kyykkyihin sellaiset "napakan kokoiset" (ilman tyhjää tilaa siis) Otomixit on paremmat - vai sellaiset, joissa on hieman tilaa?

Mulla on casual-kenkinä jenkki 9 koko ja kasi salilla, kasi on liian nafti ja treenissä huono. Pitää hommaa uudet.

Back
Ylös Bottom