Voi olla vaarallista, jos laukee kesken ajon.
Joo, ei auta edes vaikka kaksin käsin puristais tangosta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi olla vaarallista, jos laukee kesken ajon.
Menikö silloin "ajo-ominaisuus" ulkonäön edelle, kun jaappaanialaista hommailit?
No sitä minä en varsinaisesti ole tarkoituksella hommannut, vaan se on pikkuhiljaa ujuttanut itsensä mun elämään, kun se on tommonen isältä tyttärelle mopo. Se on vähä oikukas vanhus, johon monen kiroilun jälkeen oon aika ihastunu.
Oikiasti se tärinä ei oo niin kauhian mukavaa.
Mulla menee mopoissa vähän ohi toi segmentti.
Ihan kivan näköisiä, mutta funktio on vähän kateissa kun ei ole katteita.
Minä en taas ymmärrä mitä tekee katteilla kun voi ajaa autollakin jos haluaa:mukavuutta
Mitä tekee räyhäkkään näköisellä moottoripyörällä, jolla ei viittia ajaa yli 120 km/h ?
Tää on kyllä yleinen harhaluulo. Monella streettipyörällä ei tuuli pahemmin ota, vaikka ei oliskaan sikiöasennossa pleksin alla.
Itse ajelin supermotolla varmaan 10tkm. Ihan maantietäkin yli 120kmh, eikä siinä mittän helvetillistä ilmanvastusta tule. Toki enemmän, mitä esim goldwing, muttei siitä nyt taivaalle lennä.
Minulle suuri osa moottoripyöräilyn riemusta syntyy juuri tuosta ilmanvastuksen aiheuttamasta vauhdintunteesta
aivan ku pokupyörällä ajais, mutta paljon kovempaa
- - - Updated - - -
muut riemua aiheuttavat
-äänet,kovat
-kiihtyvyys,verrattuna henkilöautooni
Mitä tästä viikosta jäi päällimmäisenä mieleen...