Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

puhuiko maustemakkara eilen juuri Hänestä radiossa

Minä en muuten ole katsonut sitä Temptation Islandia. En edes tiedä koska se tulee. Vesaakin katsoin vaan ensimmäisen jakson verran.

En pysty osallistumaan tähän teidän keskusteluun ollenkaan. Tympiää.

Huono selitys, ei minullakaan ole edes telkkarissa kanavia viritettynä mutta netistä voi katsoa seuraavana päivänä.

Kaikki nuo tempaationimiehet tekevät heti alussa pahimman virheen ja puhuvat kameralla että ei tässä mitään vaikeutta ole pitää kikkiä housussa, kiva kun on juttuseuraa kun on niin ikävä sitä omaa rakasta ja sit keskustellaan ummet ja lammet ja pahimmassa tapauksessa puhutaan siitä omasta parisuhteesta sielun syvimpiä, ja kuitenkin päädytään sitten nakkipiiloon. Pahin loukkaus omalle eukolle.

Tällä foorumilla ei toteudu sananvapaus. Järkevät ehdotukseni moderoidaan pois. Onneksi voi aina turvautua selitykseen vitsistä vaikka kirjoittaisikin totta. Toisaalta en mä oikeastaan tarvitse kuin vip- ja rekisteröityjen-ketjuja. Muista saatava ajankäyttö/hyötysuhde on niin heikko tässä paineistetussa maailmassa. Toisiksi viimeisen lauseen voitte ohittaa, että pitääkin tehdä taas kaikesta itselleen liian työlästä, käytin pilkkua väärin, jotta pysyisin samassa lauseessa, että merkitys säilyy. :wall:

- - - Updated - - -

Koko tekstin voitte ohittaa, ärsyyntymiskynnykseni on hieman matalalla. Palkattoman työn takia.

yksi punttisalillakävijä

eikä sitä näe mistään, mutta hän itse mainitsi asiasta:tässä ketjussa

Tällä foorumilla ei toteudu sananvapaus. Järkevät ehdotukseni moderoidaan pois. Onneksi voi aina turvautua selitykseen vitsistä vaikka kirjoittaisikin totta. Toisaalta en mä oikeastaan tarvitse kuin vip- ja rekisteröityjen-ketjuja. Muista saatava ajankäyttö/hyötysuhde on niin heikko tässä paineistetussa maailmassa. Toisiksi viimeisen lauseen voitte ohittaa, että pitääkin tehdä taas kaikesta itselleen liian työlästä, käytin pilkkua väärin, jotta pysyisin samassa lauseessa, että merkitys säilyy. :wall:

- - - Updated - - -

Koko tekstin voitte ohittaa, ärsyyntymiskynnykseni on hieman matalalla. Palkattoman työn takia.

I nou yoor fiiling. Kerran kommentoin hävytöntä netistä poimittuja kuvaketjuun. Ja se poistettiin! Vieläkään saa unta.

Nyt on taas tuuheammat ripset! Tekijä kehui, ettei kellään hänen asiakkaistaan ole ollut luonnostaan näin pitkiä ripsiä. :wtf:

Nyt on taas tuuheammat ripset! Tekijä kehui, ettei kellään hänen asiakkaistaan ole ollut luonnostaan näin pitkiä ripsiä. :wtf:

Kävitkö vahauksessa siistimässä "Ripsiä"? janytton nätti piirakka:)

- - - Updated - - -

Mitä näille nakkereille voi tehä? Anyone? t. Helpless.

Vedettiinkö samalla kunnon meikit silmille? Tiedäthän mitä se tarkoittaa? Se on sitä korostamista. Eikä suinkaan se pään, missä ne silmät sijaitsee.

- - - Updated - - -

Kohta olis käsipainoilua luvassa. Jännittää.

onko kuntit koskaan suoriutunut jalkareenistä käsipainoilla

- - - Updated - - -

Minä:negative

Back
Ylös Bottom