Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

tässä,ketjussa,kuuluu kysyä:kuka ei ole katsonut

- - - Updated - - -

onhan,tässä,ketjussa AINAKIN kaksi entistä Vesan alamaista

- - - Updated - - -

se ohjelman alku on kyllä kova

se on niin dallasta, niin dallasta

olen ollut väärässä

olen luullut höynäytyksen tarkoittavan jotain ihan muuta

Ootteko kuntit kattonut Temptation islandia. Katsoimme viime vkl poikain kanssa sitä yhteisessä huonossaa olossa, jonka syy lieni A-aine.

Mutta, odotan että siellä peli starttaa ja mediassakin nimekseen saanut itku-sami pääsee ykköspesälle.

Nyt viikolla vaan ei oo aikaa iltaisin tuhlata sellaiseen paskaan, mutta odotan että iskisi sitten vaikka se kuuluisa lenssu.

No justhan täsä puhuttiin TI:stä.

Samihan oli kai jo kysellyt misukalta, onks tyttöjen huoneessa kamera.

Se toinen niistä nuoremmista on ihan hajalla, kun joutui olemaan jonkun muun muikin kaa. Arvostan.

Minä en muuten ole katsonut sitä Temptation Islandia. En edes tiedä koska se tulee. Vesaakin katsoin vaan ensimmäisen jakson verran.

En pysty osallistumaan tähän teidän keskusteluun ollenkaan. Tympiää.

Minä en muuten ole katsonut sitä Temptation Islandia. En edes tiedä koska se tulee. Vesaakin katsoin vaan ensimmäisen jakson verran.

En pysty osallistumaan tähän teidän keskusteluun ollenkaan. Tympiää.

TI. Eilen ja tänään ysiltä.
Jotenkin tulee mieleen Idolsin ensimmäiset kaudet.
Jotenkin vaan hauskaa.

Ootteko kuntit kattonut Temptation islandia. Katsoimme viime vkl poikain kanssa sitä yhteisessä huonossaa olossa, jonka syy lieni A-aine.

Tottakai sitä katsotaan. Tästä A-aineesta tulikin mieleen, että TI:hin kävis täysin sama kaava kuin BB:hen. Helvetisti A-ainetta tarjolle. Eli kukkoo tölkeissä. Niin sitten alkais viihde.
Sama BB:ssä. Ekaks viikoks röökit kieltoon. Sitten pippalot ja kolme tölkkii kukkoo per pers. Ekat 15min mutelle kun on jatkuva kiljunta. Sen jälkee alkaa tappelu, sitten kuksiminen.

Back
Ylös Bottom