Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
puhuiko maustemakkara eilen juuri Hänestä radiossa
Minä en muuten ole katsonut sitä Temptation Islandia. En edes tiedä koska se tulee. Vesaakin katsoin vaan ensimmäisen jakson verran.
En pysty osallistumaan tähän teidän keskusteluun ollenkaan. Tympiää.
Tällä foorumilla ei toteudu sananvapaus.
oletko päässyt kenenkään ingore-listalle
Minä ja heeseeke pä ollaan
Tällä foorumilla ei toteudu sananvapaus. Järkevät ehdotukseni moderoidaan pois. Onneksi voi aina turvautua selitykseen vitsistä vaikka kirjoittaisikin totta. Toisaalta en mä oikeastaan tarvitse kuin vip- ja rekisteröityjen-ketjuja. Muista saatava ajankäyttö/hyötysuhde on niin heikko tässä paineistetussa maailmassa. Toisiksi viimeisen lauseen voitte ohittaa, että pitääkin tehdä taas kaikesta itselleen liian työlästä, käytin pilkkua väärin, jotta pysyisin samassa lauseessa, että merkitys säilyy. :wall:
- - - Updated - - -
Koko tekstin voitte ohittaa, ärsyyntymiskynnykseni on hieman matalalla. Palkattoman työn takia.
Nyt on taas tuuheammat ripset! Tekijä kehui, ettei kellään hänen asiakkaistaan ole ollut luonnostaan näin pitkiä ripsiä. :wtf:

Nyt on taas tuuheammat ripset! Tekijä kehui, ettei kellään hänen asiakkaistaan ole ollut luonnostaan näin pitkiä ripsiä. :wtf: