Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

#perät

139720195.RU5WRQya.PSH_9431copy.webp

- - - Updated - - -

Täytyy panna maata. Aijjon olla aamulla enne Santsia työmaalla.

Polvi,perkele, rupes ti kyykätessä: naksumaan. Nyt se naksuu aina kun nousee portaita.

Joo ei mitään vaaraa. Itselläni naksuu myös polvet. Sekä ranteet. Sormet, niskat, nilkat, varpaat, selkä, kyynärpäät. Perkele kerran naidessa naksahti kullikin!

Joka aamu alotan snadisti venytteleällä niin naksuu paikan kohilleen. Paltsussa on aina kiva heittää kiertoliike niin selkä rutisee niskasta puohon ast. Broidilla olin joku vuos sit punkkaamassa. Aamulla vetelin naksuvenyttelyt niin hänen naisystävänsä totesi, että ei vittu onkse sukuvika?

Naksumista on monenlaista. Niinko mulla polvissa; lumpiot on ottanu osumaa, ja rustot on sisäpuolelta lähinnä sahalaidan mallisia. Rutina on melkonen joka ristuksen askeleella. Ehkä tästä johtuen tai johtumatta, naksahtelua tulee kanssa aika usein.

Tosta naksahtelusta oli muuten artikkeli jossain tiede-systeemissä, oli juttua että se olisi typpikuplien poksahtamista nivelen sisällä. En nyt muista missä siitä luin. Mutta kovasti juttelivat, että se on harmitonta.

Väsyttää muuten vähän vitusti. Koiralla oli joku läheisyydenkaipuukohtaus yöllä, joten se päätti kömpiä sänkyyn n. kolmen aikaan. Eihän sitä raaskinu siitä poiskaan ajaa, joten tuli vähän valvottua siinä. Onneks on perjantai.

Väsyttää muuten vähän vitusti. Koiralla oli joku läheisyydenkaipuukohtaus yöllä, joten se päätti kömpiä sänkyyn n. kolmen aikaan. Eihän sitä raaskinu siitä poiskaan ajaa, joten tuli vähän valvottua siinä. Onneks on perjantai.
Ei koiria sänkyyn! :D

Meidän koira on kyllä ovela. Heti aamulla kun se kuulee että herätyskello soi ja se on sammutettu, se ryntää makkariin. Sit se kävelee siinä ympyrää ja menee maahan äänekkäästi makaamaan (örisee jotain)....Kato aamupala polttelee keittiössä. :lol2:

Onpas se valokuvauksellinen koira. Ihan poseeraa ja kaikkea. Se karvahanuri mikä tuolla porukoilla on vihaa kameroita. Ja vaikka yrittäisi salaa ottaa puhelimella kuvan niin se yleensä kääntää perspuolen kuvaajalle. Kai se on sen parempi puoli sitten.

Mutta oon kyllä samaa mieltä Meahin kanssa, ettei koiria sänkyyn. Eikä soffalle.

Sillon ku olin pieni niin naapurissa oli tuon merkkinen koira, ku futerilla. Kerran se yritti raiskata mut.

Back
Ylös Bottom