Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aloitin myös tiistaina, illalla, dieetin. Siihen kuuluu ainakin viikon kestävä jalkaliikkeiden(lue:kyykky) tekemättömyys. Jaloistani varmaan häipyy jok.ikinen. lihas.

Polvi,perkele, rupes ti kyykätessä: naksumaan. Nyt se naksuu aina kun nousee portaita.

Ite en oo vedellyt mavea vähään aikaan, kun takareisi-pakara-alaselkä -akseli on toiselta puolen jotenkin paskana. Välillä vihloo käveleminenkin lonkassa, takareidessä tai alaselässä. En sitten tiedä, tartteeko oikeen lekuriin mennä vai mitä sitä tekee, jos ei rupee paraneen.

En sitten tiedä, tartteeko oikeen lekuriin mennä vai mitä sitä tekee, jos ei rupee paraneen.

Mä katon aina vuoden, kaks, enne ku harkitten tuota. Tähän mennes on aina tuos ajas parantunu. Paitti selkä on saattanu joskus nuoruusvuosina olla pidempäänkin kipee yhtäjaksoisesti. Mutta nyt sekin on kunnossa! Ainaki vielä.

Semmonen käteenveto, eiku leuanveto reenaushan on ihan sopivaa ku ei jalkoja kykene. Käsivoimat kasvaa ja ku lalat surkastuu olemattomiin niin vedettävä massakin kevenee. Kätevää.

- - - Updated - - -

Onko noin 12v vähän aikaa? Siinä noin äkkiä arvioitu aika minkä Minä olen ollut tekemättä mavea.

- - - Updated - - -

Enkä oo kaivannu.

- - - Updated - - -

Tai no vedän mä senverra naurettavilla painoilla maasta mitä rinnallevedossa tai tempauksessa on tullu tehtyä.

O-ou, joku otti lihapullaeinestä naamioon.

Oli muuten viimenen Kanaa Dragon Special kahdella tsilillä vähään aikaan mulle. Ens viikosta alkaa kahden viikon hyperdieetti, jonka aikana menetetään mahdollisimman paljon lihasta ja tuplataan läskit.

- - - Updated - - -

Eiku.

Viimeisestä kinkkisapuskasta tuli mieleen yks kuumottava kerta, kun kävin syömässä itiksen cittarin vieressä olevassa kiinalaisessa. Paukkasin ravintolaan lounasaikaan sisälle. Ensiksikin siellä oli pirun hämärää, muutama lamppu päällä ja pöydillä oli tyhjiä lautasia. Muistutti semmoista juhlien jälkeistä sotkua tai mafian ammattitappajien ravintolaiskua (ruumiita ei näkynyt). Paikan omistajat istuivat yhdessä pöydässä syömässä.

Ajattelin, että "ei hemmetti, mikä mesta, mut emmä kehtaa enää kääntyä poiskaan". Omistajarouva moikkasi iloisesti ja ukko juoksi äkkiä köökin puolelle. Tilasin tiskiltä sapuskan ja menin pöytään istumaan. Aterimia ei ollut missään, mikä herätti muutaman lisäkysymyksen, joita en kuitenkaan ääneen maininnut.

Ruoka valmistui nopeasti ja se tuotiin pöytään. Samalla sain myös puhtaat aterimet ja vesikannun, missä uskoakseni oli hanaraikasta vettä. Annos oli hintaansa nähden törkeen iso, mutta edelleen vaan muistelin millaiselta ruokamyrkytysoireet tuntuikaan ja pitäiskö varmuuden vuoksi ottaa ruoasta koepalat taskuun mahdollisten bakteerikantojen selvityksen helpottamiseksi.

Okei, en laittanut kanaa ja riisiä fikkaan, vaan rohkeesti ja hyvän kotikasvatuksen saaneena söin lautasen tyhjäksi. Ja oli helposti _parasta_ kiinalaista, mitä oon missään Suomessa saanut!! Huippuhyvää ja ehdottomasti suosittelen ko. paikkaa myös muille!

Mä katon aina vuoden, kaks, enne ku harkitten tuota. Tähän mennes on aina tuos ajas parantunu. Paitti selkä on saattanu joskus nuoruusvuosina olla pidempäänkin kipee yhtäjaksoisesti. Mutta nyt sekin on kunnossa! Ainaki vielä.

Semmonen käteenveto, eiku leuanveto reenaushan on ihan sopivaa ku ei jalkoja kykene. Käsivoimat kasvaa ja ku lalat surkastuu olemattomiin niin vedettävä massakin kevenee. Kätevää.

- - - Updated - - -

Onko noin 12v vähän aikaa? Siinä noin äkkiä arvioitu aika minkä Minä olen ollut tekemättä mavea.

- - - Updated - - -

Enkä oo kaivannu.

- - - Updated - - -

Tai no vedän mä senverra naurettavilla painoilla maasta mitä rinnallevedossa tai tempauksessa on tullu tehtyä.

Joo, samalla lailla parani oma hauis muutamassa kuukaudessa...katsellaan ja odotellaan.

Sais vaan parantua ennen mopokauden alkua.

Mitä tässä nyt ulos katselee, niin sitä saa kuukauden sisään kaivellä päristintä talvisäilöstä.
Pääsiäisajelulle nyt viimeistään.

Viime vuonna se oli kuulkaa maaliskuuta kun korkkasin!

- - - Updated - - -

Maaliskuun loppupuolta, mutta kuitenki.

En varmaksi muista viime vuodesta, mutta yleensä maaliskuussa on kausi avattu.

- - - Updated - - -

Ai niin, TPS:llä olisi kova kerroin tänään, eikä kerho ole oikein loistanut. Osaako futeri ajatella asiaa objektiivisesti ?

Osaa osaan. Tulosvetoon 5-0. Kotivoitto, kuten terävimmät voivat päätellä.

- - - Updated - - -

Mulla on muuten seuraavan talon piirustukset jo luonnosvaiheessa, kun lauantaina tulee se 14 miljoonaa. Saa biljardihuoneenkin vihdoin. Tuli tehtyä semmonen amatöörimäinen moka nykyisen kanssa, että jäi se tekemättä.

- - - Updated - - -

Koronapöytä mahtuis kyllä konjakkihuoneeseen.

Illalla olisi Hanhiniemen Pauli soittamassa livemusiikkia. Heitänkö pikkuhousut lavalle?

Riippuu. Jos ne on jo kahteen kertaan käännetty, säästyt niiden pesemiseltä, jo: ten, anna mennä! Mutta jos et ole kääntänyt niitä vielä ensin nurinpäin ja sitten vielä toisinpäin: no go.

Ja kannattaisi miettiä, voitko antaa ne jollekulle ystävänpäivälahjaksi. Menee hukkaan.
Kaverilla olis kyllä huomenna synttärit. Se varmaan ilahtuu.

Älä. Huuda notta hyvä ansu.
Tarinan mukaan Hanhiniemi oli jossain vaiheessa keikkaa poistattanut joltain Lapin hiihtokeskuksen keikaltaan jonkun hieman päihtyneen, joka oli jokaisen biisin jälkeen huutanut "äijä hei, soita se sukset, sukset". Ihan hyvin olis minusta voinut yhden Popedan riipaista.

Osaa osaan. Tulosvetoon 5-0. Kotivoitto, kuten terävimmät voivat päätellä.

Tämä on kai sitä subjektiivista objektiivisuutta. TPS:lle rahat ja toiseen lappuun vielä Sport ml:nä kaveriksi.

Pakko sen Turkkulaisten tappioputken on joskus katketa ja Saipaa vastaankin olivat jo lähellä.

Back
Ylös Bottom