MUUT Hyviä iPad pelejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Suositelkaa hyviä iPad pelejä!

Tällä hetkellä yksi peli asennettuna, tosin Android puhelimessa, mutta on siitä iOS versio joka on myös iPad compatible!

Yksinkertaisemmaksi ei peli juuri muutu (ehkä flappy bird voittaa vielä), mutta silti rauhallista hyvää viihdettä. Hillityn tyylikäs äänimaailmasta lähtien.
Itsellä menossa reikä 777.

https://itunes.apple.com/fi/app/desert-golfing/id902062673

screen520x924.webp

Desert Golfing review • Eurogamer.net

Hyvä pointti tuolla, eli koska näät aina monta kutia on mennyt niin päässä voi keskiarvoa laskea about. Pelissä kun ei ole resettiä, ja ainoa tapa korjata tilannetta on reinstall, niin tulee aika tarkkaan katsottua mitä tekee. :D

"A more dramatic departure, though, is the fact you cannot go back and start your round again. There is no menu and there's no reset button - the only way to return your ball to the tee is to fire it off one side of the screen, which adds another shot to your ever-present score. If you end up taking 50 strokes on one particularly fiendish hole, the only way to live them down will be to perform so well on the next few hundred holes that the overall average starts to seem less embarrassing. Short of deleting the game and reinstalling it, you have to live with your successes and your failures forever."

Xcom Enemy Unknown on varsin onnistunut ipad versiona, jos siis tuon tyyliset pelit iskee.
Mulla on ipadilla iso nippu pelejä, katson paremmalla ajalla mitä muuta voisi suositella.

Minkä tyyliset pelit kiinnostaa?

Xcom Enemy Unknown on varsin onnistunut ipad versiona, jos siis tuon tyyliset pelit iskee.
Mulla on ipadilla iso nippu pelejä, katson paremmalla ajalla mitä muuta voisi suositella.

Minkä tyyliset pelit kiinnostaa?

Ainakin toiminta & äly pelit.

Ainakin toiminta & äly pelit.

Tämä ei ole kumpaakaan noista, mutta ehdotan silti:
Motorsport Manager

Itse vasta eilen testailin ekan kerran ja tuohan on itseasiassa varsin hyvä.
Siinä siis perustetaan "formulatalli" ja johdetaan sitä. Kisojen ulkopuolella hoidetaan sponsoriasioita, kehitetään autoa ja HQ:ta, palkataan (tai erotetaan) insinöörejä ja kuskeja. Kehitetään nuorista lupauksista uusia kuskeja.

Ennen kisaa on aika-ajot, joissa koitetaan löytää säädöt joilla ajaa ne nopeat kierrokset ja saada omat kuskit mahdollisimman korkealle lähtölistassa.
Kisaa ennen sitten aika-ajojen pohjalta voi päättää millä säädöillä lähdetään liikkeelle. Kisan aikana voi vaikuttaa siihen millä taktiikalla kuski ajaa, milloin tulee varikolle ja millaiset renkaat vaihdetaan alle.

Hankala selittää, mutta tuota kannattaa testata jos strategia ja/tai autourheilu yhtään kiinnostaa.
Tuo löytyy myös Androidille, itse olen testannut IOS versiota.

edit:
En ole varma onko Android versio vielä ulkona. Ei taida olla. Tulossa ainakin on.
edit2:
Ei ole vielä ulkona, tulossa lähikuukausina:
http://www.pocketgamer.co.uk/r/Android/Motorsport+Manager/news.asp?c=63387

On vissiin julkaistu viimeisen vuorokauden aikana, löyty meinaan: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.game.motorsportmanager
Huh kun on mielenkiintoisen näköinen!
Pikkasen laadukkaan oloinen tekele.

Hassua kun sivuilla on "Get it on Google Play", mutta se ei ole linkki... päätin kuitenkin etsiä ja Googlella ja löytyi. Vasta muutamia satoja latauksia, näin että 13 tuntia sitten olisi ilmestynyt hakutuloksiin.

On vissiin julkaistu viimeisen vuorokauden aikana, löyty meinaan: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.game.motorsportmanager

Hassua kun sivuilla on "Get it on Google Play", mutta se ei ole linkki... päätin kuitenkin etsiä ja Googlella ja löytyi. Vasta muutamia satoja latauksia, näin että 13 tuntia sitten olisi ilmestynyt hakutuloksiin.

Joo, tuo uutinen taisi olla tammikuun puolivälistä, jossa sanottiin, että tulee "lähikuukausina".
En ehtinyt itse play storesta vielä tarkistamaan, hyvä juttu jos on tullut :)
Muutaman tunnin tuota eilen pelasin ja on kyllä aika lailla laadukkaampaa tekoa kuin monet muut pelkästään mobiileille ilmestyneet pelit.

Vieläkun olis lisenssit oikeisiin kuskeihin, niin voisi jopa maksaakin tuosta testiks.

Tuohan ei ole sinänsä F1 peli, vaikka ne autot kovasti niitä muistuttaakin.
Itse luulen, että tämä on melkeinpä parempi näin, että on kuvitteelliset tallit ja kuskit. Oli miten oli, hyvä peli tuo on.

Order and Chaos online, toimii androidilla, ipadilla ja muilla iLaitteilla. Hyvä roolipeli, vaikka kopioitu suoraan WoWista, on sitä hyvä pelata. Tosin itse pelaan puhelimella.
Kaiken lisäksi ilmainen.

The Room ja Machinarium

Noista olen tykännyt kovasti. Vaimokin on tykännyt vaikkei itse pelaa juurikaan kun on laittanut AppleTV:n kautta mirrorin telkkariin niin ollaan pelattu "yhdessä".

Tämä ei ole kumpaakaan noista, mutta ehdotan silti:
Motorsport Manager

Itse vasta eilen testailin ekan kerran ja tuohan on itseasiassa varsin hyvä.
Siinä siis perustetaan "formulatalli" ja johdetaan sitä. Kisojen ulkopuolella hoidetaan sponsoriasioita, kehitetään autoa ja HQ:ta, palkataan (tai erotetaan) insinöörejä ja kuskeja. Kehitetään nuorista lupauksista uusia kuskeja.

Ennen kisaa on aika-ajot, joissa koitetaan löytää säädöt joilla ajaa ne nopeat kierrokset ja saada omat kuskit mahdollisimman korkealle lähtölistassa.
Kisaa ennen sitten aika-ajojen pohjalta voi päättää millä säädöillä lähdetään liikkeelle. Kisan aikana voi vaikuttaa siihen millä taktiikalla kuski ajaa, milloin tulee varikolle ja millaiset renkaat vaihdetaan alle.

Hankala selittää, mutta tuota kannattaa testata jos strategia ja/tai autourheilu yhtään kiinnostaa.
Tuo löytyy myös Androidille, itse olen testannut IOS versiota.

Eilen ostin ja testasin. Hah, ihan huikee peli. :D

En ole muistaakseni koskaan pelannut mitään manager -pelejä, mutta tää toimii ihan kympillä!

Sen verran testasin että pari kisaa takana, ja säädin kisojen välissä niitä muita hommia.
Ihan mahtava peli. Laatu on melkoisen huikee.

Eilen ostin ja testasin. Hah, ihan huikee peli. :D

En ole muistaakseni koskaan pelannut mitään manager -pelejä, mutta tää toimii ihan kympillä!

Sen verran testasin että pari kisaa takana, ja säädin kisojen välissä niitä muita hommia.
Ihan mahtava peli. Laatu on melkoisen huikee.
Vielä kun ottaa huomioon, että tuo on yhden miehen projekti niin täytyy kyllä arvostaa :)

Joo, ei voi muuta sanoo ku hattuu nostaa!

Back
Ylös Bottom